۱۵ درصد فعالیت‌های شهرداری در حوزه عمران و شهرسازی است

شهردار بیرجند گفت: از ۱۹ حوزه فعالیت شهردار، تنها سه حوزه به فعالیت‌های عمرانی و شهرسازی اختصاص دارد که ۱۵ درصد فعالیت‌های شهرداری را در بر می‌گیرد؛ در حالی که حوزه فعالیت‌های شهرداری فراتر از عمران و شهرسازی است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری بیرجند، مهدی بهترین در جلسه علنی شورای اسلامی این شهر اظهار کرد: بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب و با توجه به منویات مقام معظم رهبری (مدظله)، شهرداری بیرجند را بر سه اصل شهرداری ارزشی، عدالت محور و فساد ستیز به پیش برده و با تمام توان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در جهت کاستن از دغدغه‌های مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) تلاش خواهیم کرد.

وی افزود: علاوه بر فعالیت‌های عمرانی، در راستای ارتقای فرهنگی شهر، حمل‌ونقل، رفاهی، تفریحی و نشاط اجتماعی و سرزندگی شهر بیرجند گام برخواهیم داشت.

شهردار بیرجند گفت: از ۱۹ حوزه فعالیت شهرداری شامل چهار معاونت، هشت سازمان، ۲ منطقه و پنج مدیریت، تنها سه حوزه به فعالیت‌های عمرانی و شهرسازی اختصاص دارد که ۱۵ درصد فعالیت‌های شهرداری را در بر می‌گیرد؛ این در حالی است که حوزه فعالیت‌های شهرداری فراتر از عمران و شهرسازی است.

به گزارش ایمنا، رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند نیز ضمن خوشامدگویی به شهردار بیرجند از خدمات «جاوید» شهردار اسبق و «عدل» سرپرست شهرداری تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه آئین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران شهرداری در محل مزار شهدای بیرجند برگزار شد.

کد خبر 532716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.