بازار ارز دیجیتال امروز ۱۱ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

بیت کوین نتوانست بالای سطح ۶۴ هزار دلار تثبیت شود و شاهد یک اصلاح قیمتی در این رمز ارز بودیم و سپس به سطح ۶۰ هزار دلار واکنش مثبت نشان داد، پیش بینی رفتار نوسانی بین محدوده ۶۰ تا ۶۴ هزار دلار را برای این رمز ارز داریم. در صورت از دست دادن سطح ۶۰ هزار دلار احتمال شروع موج ۴ اصلاحی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _سه‌شنبه ۱۱ آبان‌ماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

  • بیت کوین ۶۱ هزار و ۶۶۲ دلار
  • اتریوم چهار هزار و ۳۵۹ دلار
  • کاردانو یک دلار و ۹۵ سنت
  • بایننس کوین ۵۴۳ دلار و ۲۸ سنت
  • دوج کوین ۲۷ سنت
  • ریپل یک دلار و ۱۰ سنت
  • پولکادات ۴۸ دلار و ۵۱ سنت
  • سولنا ۲۰۵ دلار و ۱۴ سنت
  • ترا ۴۳ دلار و ۲۲ سنت
  • شیبا اینو ۰.۰۰۰۰۷۱ دلار
  • مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۱ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

تحلیل تکنیکال بیت کوین

بیت کوین نتوانست بالای سطح ۶۴ هزار دلار تثبیت شود و شاهد یک اصلاح قیمتی در این رمز ارز بودیم و سپس به سطح ۶۰ هزار دلار واکنش مثبت نشان داد، پیش بینی رفتار نوسانی بین محدوده ۶۰ تا ۶۴ هزار دلار را برای این رمز ارز داریم. در صورت از دست دادن سطح ۶۰ هزار دلار احتمال شروع موج ۴ اصلاحی وجود دارد.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۱ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

اخبار مهم

توئیتر حساب‌های توکن بازی Squid را به عنوان سقوط قیمتی معرفی می‌کند

پس از افزایش قیمت شگفت‌انگیز، توکن Squid Game (SQUID) اندکی پس از اینکه توئیتر حساب‌های «رسمی» خود را در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی مشکوک اعلام کرد، بیش از ۹۹ درصد سقوط کرد.

طبق داده‌های کوین مارکت کپ (CMC)، توکن SQUID اولین حرکت نزولی خود را در روز دوشنبه تجربه کرد و کل سود خود را از دو هزار و ۸۶۱ دلار پاک کرد و در عرض چند دقیقه به زیر یک دلار رسید.

در زمان نگارش این مقاله، SQUID با ۰.۰۰۵۴ دلار معامله می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۹۹ درصد کاهش داشته و حجم معاملات آن ۱۳ میلیون دلار است. در هشدار CMC آمده است: «تیم CMC ارزش بازار پروژه را تأیید نکرده است. ارزش بازار کاملاً فعلی بازار این توکن پنج میلیون دلار است که بیش از ۹۹٪ کاهش یافته است. توئیتر حساب‌های توکن بازی Squid را به عنوان سقوط قیمتی معرفی می‌کند.

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۱ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

این کاهش مدت کوتاهی پس از آن رخ می‌دهد که توئیتر، حساب‌های مرتبط با توکن SQUID را مشکوک اعلام کرد، از جمله حساب اصلی که بیش از ۷۰,۰۰۰ مشترک دارد. پس از محدود شدن این حساب، توسعه دهندگان توکن بازی Squid سعی کردند حساب‌های دیگری را اجرا کنند که متعاقباً نیز بسته شدند.

همانطور که قبلاً توسط کوین تلگراف گزارش شده بود، جامعه رمز ارز از همان ابتدا به دلیل مؤسسان ظاهراً جعلی و مسدود کردن نظرات در توئیتر، توکن SQUID را به کلاهبرداری مشکوک می‌کرد. در روز جمعه، بابی اونگ (Bobby Ong)، یکی از بنیانگذاران CoinGecko، گفت که این توکن “به احتمال زیاد یک کلاهبرداری” است و خاطرنشان کرد که شرکت آن را لیست نکرده است زیرا معیارهای لیست آنها را برآورده نمی‌کند. در آن زمان، این توکن حدود پنج دلار معامله می‌شد. هشدارهای متعدد در جامعه کریپتو مانع از افزایش سرسام‌آور توکن نشد، زیرا قیمت آن از روز دوشنبه به ۹۰ دلار رسید و در چند دقیقه به بیش از دو هزار دلار رسید.

نشریات بزرگ جهانی مانند CNBC تأکید کردند که توکن SQUID «فناوری ضد دامپینگ» را پیاده سازی می‌کند که از فروش توکن توسط دارندگان آن جلوگیری می‌کند، بدون توجه به اینکه این پروژه می‌تواند یک کلاهبرداری باشد. توسعه دهندگان توکن Squid Game به درخواست‌های Cointelegraph برای اظهار نظر پاسخ ندادند. پنکیک سواپ، یک صرافی غیرمتمرکز و تنها بازار برای معامله توکن، پس از یک تحقیق مطبوعاتی در روز جمعه، به Cointelegraph پاسخ نداد.

پلتفرم Puppy Planet به زودی بازی کسب درآمد خود را راه اندازی و فروش توکن PUP را آغاز می‌کند

پلتفرم متاورس حیوانات خانگی دیجیتال، Puppy Planet، اخیراً خدمات خود را به حوزه بلاک چین و ارزهای دیجیتال با جدیدترین و هیجان‌انگیزترین کریپتو کوین سگ خود، توکن PUP گسترش داده است. در انتظار عرضه بازی Puppy Planet در اواخر سال ۲۰۲۱( آذر)، اولین فروش عمومی توکن PUP در ۲۹ اکتبر (هفتم آبان) ۲۰۲۱ آغاز شد.

در جزئیات، Puppy Planet یک پروژه جدید توسط شرکت بریتانیایی Puppy NFT Labs است که NFT و DeFi را با یک پلتفرم بازی ترکیب می‌کند. Puppy Planet یک بازی برای کسب درآمد است که در ABEYCHAIN مستقر شده است، که همین هفته گذشته برای رویداد آتی AIBC 2021 اروپا در نوامبر (نیمه دوم آبان) به عنوان راه حل سال بلاک چین نامزد شد.

Puppy Planet بازی‌های قراردادی هوشمند نوآورانه Axie Infinity را ترکیب می‌کند و همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد که کلکسیون‌های NFT خود را بسازند. این به این معنی است که بازیکنان می‌توانند حیوانات خانگی NFT و لوازم جانبی را بخرند و بفروشند و همچنین از استخراج حیوانات خانگی برای کسب درآمد استفاده کنند.

این فرصت برای کاربران ایجاد شده است تا به دنیای Puppy Planet وارد شوند زیرا توکن PUP برای کاربرانی که ثبت‌نام کرده‌اند، در دسترس است. در راستای راه اندازی، کاربران می‌توانند به ۱۸۰ میلیون توکن PUP دسترسی داشته باشند که ۹۰ میلیون توکن برای استخراج بازی در محیط‌های مزرعه و میدان جنگ در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، ۵۰ درصد از درآمد حاصل از تراکنش‌های رسمی فروشگاه، مجدداً در یک استخر استخراج برای پاداش‌های بازیکنان سرمایه‌گذاری می‌شود.

علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند در طول یک دوره بازپرداخت کوتاه مدت، درآمد پایدار کسب کنند. به علاوه، با افزایش قیمت توکن PUP، درآمد بازیکنان به طور مداوم رشد خواهد کرد. برای به دست آوردن جوایز ذکر شده در بالا، به سادگی یک کیف پول ABEY در ABEYCHAIN ایجاد کنید و به Puppy Planet مجوز دهید.

ایجاد یک کیف پول ABEY به بازیکنان امکان می‌دهد تا یک “جعبه اسرارآمیز” خریداری کنند که یک توله سگ با ویژگی‌های “عنصر تصادفی” و “نبرد” از تخم بیرون می‌آید. پس از آن، بازیکنانی که یک توله سگ دارند می‌توانند آن را به مزرعه یا میدان جنگ ببرند. پس از فروش توکن PUP، فروش جعبه کور(blind box) در اوایل نوامبر آغاز خواهد شد. بنابراین، بازیکنان باید یک جعبه کور بخرند تا از آن یک حیوان خانگی بیرون بیاید. بازی کامل Puppy Planet قرار است مدت کوتاهی پس از فروش عرضه شود.

تحلیلگر کریپتو می‌گوید اگر رابین هود SHIB را فهرست کند، ممکن است اینترنت دچار اختلال و ازدحام شود!

امواج و احساسات مثبت در اطراف شیبا این. Shiba Inuهمچنان هماهنگ است زیرا SHIB قصد دارد صفرهای خود را حذف کند تا رکوردهای دیگر را لمس کند. در کنار عملکرد شیبا اینو، واچر گورو (Watcher.Guru) به تازگی توئیت کرده است که اگر صرافی رابین هود(Robinhood) در لیست خود SHIB را ارائه کند، احتمال شکست و اختلال در اینترنت بسیار زیاد است.

بعداً، Watcher.Guru دوباره یک توئیت جداگانه منتشر کرد که آنها نتوانستند با اطلاعات دقیق تأیید کنند که Robinhood مطمئناً SHIB را لیست خواهد کرد یا خیر. با این کار، حتی به جامعه ارتش شیبا توصیه کرد که هوشیار باشند و به هر چیزی که آنلاین می‌خوانند اعتماد نکنند تحلیلگر کریپتو می‌گوید اگر رابین هود SHIB را فهرست کند، ممکن است اینترنت دچار اختلال و ازدحام شود!

با این حال، این به وضوح نشان می‌دهد که Watcher.Guru فقط بیانیه صعودی را به طور غیر منتظره بیان کرده است. در واقع، اینفلوئنسرهای SHIB فکر می‌کنند که بیانیه پیشگامانه Watcher.Guru در مورد شیبا اینو در نوع خود بی نظیر است. همچنین، بسیاری به شدت معتقدند که شیبا اینو (SHIB) همچنان آینده خوبی در پیش دارد، اگر به حفظ آنچه در حال حاضر منعکس شده است ادامه دهد.

برای کوتاه کردن یک داستان طولانی، بدون اشاره به منبع خاصی، شیبا اینو اخیراً مورد استقبال قرار گرفته است. این به دلیل افزایش فعلی در حرکت و عملکرد آن است. نکته قابل توجه، با نگاهی به برترین ایده‌های مرتبط با رمز ارز، این روزها، SHIB ترکیبی از واکنش‌های مثبت را حتی از سوی شخصیت‌های برتر و افراد مشهور در سطح جهان دریافت کرده است.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۱ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 532663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.