۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
اسپیکر هواوی Al Speaker 2e معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که اسپیکر هواوی Al Speaker 2e با قیمت ۳۱ دلار وارد بازار هند شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت هواوی اخیراً علاوه بر تولید گوشی‌های هوشمند بر محصولات هوشمند دیگر نیز تمرکز کرده است، به طوری که اخیراً اسپیکر AI Speaker 2e را با قیمت ۳۱ دلار وارد بازار هند کرده است. این محصول به شکل قرص است و دارای چراغ‌های LED نقطه‌ای است.

چراغ‌های LED تعبیه شده بر اسپیکر ذکر شده قادر است اطلاعات مختلف مانند زمان، آب و هوا، دما و موارد دیگر را روی خود بلندگو نشان دهد. این محصول دارای یک ردیف کلید در قسمت بالا و یک دکمه زرد رنگ در قسمت مرکزی برای ارتباط با یک کلیک است، دکمه‌های دیگر روی اسپیکر برای کنترل صدای پخش شده هستند.

یک بلندگوی ۲.۵ اینچی ۶ واتی با برد کامل و یک رادیاتور غیر فعال برای ارائه جلوه باس قوی و فرکانس متوسط به بالا درون اسپیکر جدید شرکت هواوی تعبیه شده است. یک میکروفون نیز درون این محصول وجود دارد که به کاربران اجازه می‌دهد به منظور برقراری ارتباط از آن استفاده کنند. اسپیکر هواوی AI Speaker 2e همانند چندین محصول دیگر شرکت هواوی از سیستم عامل HarmonyOS بهره می‌برد. بنابراین می‌توان این اسپیکر را به محصولات دیگری متصل کرد که از سیستم عامل مشابه استفاده می‌کنند.

کد خبر 532626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.