هواوی در حال تولید ردیاب هوشمند است

به نظر می‌رسد که شرکت هواوی در حال تولید ردیاب هوشمند جدید به نام S-Tag است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، امروزه دستگاه‌های ردیاب هوشمند مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است، به طوری که شرکت‌های بزرگ مانند سامسونگ و اپل به ترتیب ردیاب گلکسی اسمارت تگ و ایرتگ را معرفی و وارد بازار کردند. شرکت هواوی نیز قصد دارد ردیاب هوشمند جدید خود به نام هواوی S-Tag را در اختیار کاربران قرار دهد، احتمالاً حرف S نشان دهنده کلمه Smart به معنای هوشمند است.

این محصول را می‌توان به اشیا با ارزش متصل کرد تا در صورت گم شدن اشیا بتوان آن‌ها را به راحتی پیدا کرد. این محصولات برای فاصله‌های نزدیک معمولاً از بلوتوث بهره می‌برند. زمانی که کاربران نمی‌توانند کلید، کیف پول یا هر شیء دیگری که ردیاب به آن متصل شده است را پیدا کنند، این دستگاه سیگنالی به گوشی هوشمند فرد ارسال می‌کند که حاوی اطلاعات مربوط به موقعیت مکانی دقیق آن است.

شرکت‌های سازنده ردیاب‌های هوشمند برای مواقعی که محصول خارج از محدوده بلوتوث است از ترفندهای هوشمندانه دیگری مانند اتصال همه دستگاه‌های برند خود روی یک شبکه بزرگ استفاده می‌کنند تا از این روش دستگاه گم شده متصل به ردیاب هوشمند را پیدا کنید. شرکت‌های تولید کننده این دستگاه‌ها به منظور پیشگیری از سو استفاده اغلب از اقدامات خاص بهره می‌برند. برای نمونه، اپل ایرتگ پس از هشت ساعت صدایی پخش خواهد کرد تا در صورت اتصال به شخص، وی از وجود این محصول آگاه شود.

کد خبر 532625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.