جاده مواصلاتی گلشهر روشنایی و آسفالت ندارد

شهردار گلشهر با اشاره به مسیر ۱۳ کیلومتری بلوار اصلی شهر گلشهر، گفت: جاده مواصلاتی این شهر از وضعیت مناسبی از لحاظ آسفالت و روشنایی برخوردار نیست.

مصطفی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به رفع مشکل تأمین آب و تسریع در فرآیند اصلاح حریم شهر گلشهر به منظور ایجاد شهرک صنعتی، اظهار کرد: با پیگیری‌هایی که انجام دادیم، افتتاح شهرک صنعتی گلشهر به عنوان یک پروژه میان مدت، در دسترس می‌دانیم.

وی افزود: مقرون به صرفه نبودن شغل کشاورزی و دامداری موجب مهاجرت جوانان گلشهر شده است، لذا در راستای اشتغالزایی و جلوگیری از مهاجرت ساکنان ضرورت دارد. به همین منظور ایجاد شهرک صنعتی این منطقه در الویت کار مسئولان فرادست قرار گیرد.

شهردار گلشهر خاطرنشان کرد: ایجاد این شهرک صنعتی می‌تواند بیش از ۷۰۰۰ اشتغال مستقیم و غیر مستقیم را فراهم آورده و زمینه مهاجرت معکوس به شهر گلشهر را فراهم سازد.

محمودی با اشاره به مسیر ۱۳ کیلومتری بلوار اصلی شهر گلشهر، گفت: جاده مواصلاتی این شهر از وضعیت مناسبی از لحاظ آسفالت و روشنایی برخوردار نیست.

وی افزود: این شهر کمربندی ندارد و تردد خودروهای سنگین به مرور زمان آسفالت جاده شهری را تخریب کرده است، لذا امیدواریم با همکاری میان بخشی و تقسیم کار بین ارگان‌های مربوطه هرچه زودتر این محور را از نظر روشنایی و آسفالت به سطح مطلوبی برسانیم.

کد خبر 532601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.