تکمیل نخستین پارک بانوان بلداجی نیازمند یک میلیارد تومان اعتبار

شهردار شهر بلداجی با بیان اینکه نخستین پارک بانوان این شهر در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع در حال احداث است، گفت: برای بهره‌برداری از این پارک حدود یک میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

رسول خوشکام در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عملیات احداث پارک بانوان شهر بلداجی آغاز شده است و در حال انجام محوطه‌سازی و امور اولیه آن هستیم.

وی افزود: زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع برای پارک بانوان پیش‌بینی شده است که امیدواریم در ماه‌های آینده به بهره برداری برسد و مورد استفاده این قشر از جامعه جهت غنی سازی اوقات فراغت قرار گیرد.

شهردار شهر بلداجی با بیان اینکه پارک بانوان اواخر سال گذشته کلنگ‌زنی شد و بلافاصله فونداسیون، ستون‌ها و آجرکاری آن به اتمام رسید، تصریح کرد: در حال حاضر انجام اقدامات داخل محوطه در دستور کار قرار گرفته است تا جدول‌کشی آن نیز انجام شود.

خوشکام، موقعیت پارک بانوان که برای نخستین بار در شهر بلداجی احداث می‌شود را در خیابان رازی (محدوده مرکز شهر) اعلام کرد و گفت: تاکنون حدود ۶۰۰ میلیون تومان برای این پروژه هزینه شده و نیازمند حدود یک میلیارد تومان اعتبار برای بهره‌برداری است.

وی با بیان اینکه هنوز برای اجرای فضای سبز و چمن‌کاری پارک بانوان شهر بلداجی اقدامی نشده است، تصریح کرد: تمامی پروژه‌ها به دلیل صرفه اقتصادی به صورت امانی اجرا می‌شود.

کد خبر 532598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.