کوچه‌های خاکی بلای جان خرمدره‌

سرپرست شهرداری خرم‌دره گفت: آسفالت بسیاری از خیابان‌های اصلی شهرستان نیز نیاز به روکش آسفالت دارد.

به گزارش ایمنا، قربان‌علی نقیلو به مشکلات شهر خرم‌دره و وجود مطالبات مردمی اشاره و اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مطالبات مردمی از مدیریت شهری، آسفالت معتبر و کوچه‌های خاکی خرم‌دره است که مردم را با مشکل مواجه کرده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۱۵۰ کوچه و معابر در خرم‌دره خاکی بوده و نیاز به آسفالت دارند، افزود: آسفالت بسیاری از خیابان‌های اصلی شهرستان نیز نیاز به روکش آسفالت دارد.

سرپرست شهرداری خرم‌دره با تاکید بر اینکه اعتبارات شهرداری محدود بوده و همین کمبود اعتبارات سبب انباشت بسیاری از مشکلات به علت نبود منابع لازم شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش قیمت قیر برای آسفالت معابر، اختصاص قیر یارانه‌ای می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات شهر خرم‌دره در حوزه آسفالت کوچه‌ها و معابر باشد.

وی با بیان اینکه بخش اعظمی از درآمدهای شهرداری صرف هزینه‌های جاری، ارائه خدمات شهری و نگهداشت فضای سبز می‌شود، ادامه داد: با توجه به این منابع محدود در بحث بازآفرینی شهری نیازمند مساعدت بیشتری هستیم.

نقیلو با بیان اینکه با توجه به در پیش‌رو بودن بارش‌ها، هدایت آب‌های سطحی و اهتمام جدی به اتمام پروژه فاضلاب شهری از دیگر مشکلات و مطالبات مردم است، تاکید کرد: در هدایت آب‌های سطحی و ایجاد کانال‌های فرعی نیازمند تأمین اعتبار هستیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 532527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.