احداث پل هوایی در مناطق مختلف شهر زیراب

شهردار زیراب گفت: احداث چند دهنه پل هوایی به منظور سهولت در تردد با حفظ سلامت جان مردم ‏در دستور کار شهرداری زیراب قرار گرفت.‏

سعید قلی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از احداث چند دهنه پل هوایی در مناطق مختلف شهری در محور اصلی خبر داد و اظهار کرد: به زودی با انجام تشریفات قانونی احداث پل هوایی جهت سهولت در تردد عابران و ساکنان مناطق مختلف شهری در محور اصلی از قاسم آباد تا بالازیراب آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: احداث پل‌های هوایی فقط از طریق مزایده و با رعایت تشریفات قانونی و دعوت از شرکت‌های تبلیغاتی علاقمند به حضور در منطقه صورت خواهد گرفت. احداث این پل‌ها در مناطق شهری و در محور اصلی انجام می‌شود.

شهردار زیراب انجام کارهای عمرانی در محور اصلی، زیرساخت و تعیین عرض لازم برای نصب پایه‌های پل‌ها را عمده دلیل تأخیر در احداث پل‌ها عنوان کرد و گفت: تلاش داریم تا در حریم ۵۱ متری پایه گزاری پل هوایی صورت گیرد اما در هر صورت منتظر تعیین عرض جاده از سوی دستگاه‌های متولی بوده و پیگیر آن هستیم.

وی تاکید کرد: با تصویب طرح جامع شهری و مصوبه شورای اسلامی شهر و تأیید کمیته انطباق شهرستان، احداث پل‌های هوایی در مناطق مختلف شهری در محور اصلی از سرخ کلاً، بالازیراب، کردآباد و قاسم آباد اقدام خواهد شد.

کد خبر 532522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.