خیز پیک ششم کرونا در سایه عادی‌انگاری عمومی

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: طبق فرمایشات رهبر انقلاب پس از تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ماه، فصل جدیدی در روابط میان مستکبران و مستضعفان جهان ایجاد شد که تا به امروز آثار آن در کشورهای اسلامی دیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی ناصحی صبح امروز (دوشنبه) در یازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به هشتم آبان‌ماه، روز بسیج دانش‌آموزی و شهادت حسین فهمیده اظهار کرد: در این روز شاعر انقلابی و متعهد ایران اسلامی، قیصر امین‌پور هم دار فانی را وداع گفت که یاد و خاطره‌اش را گرامی می‌داریم.

وی در ادامه با اشاره به پیش‌رو بودن ۱۳ آبان‌ماه، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است، افزود: این اقدام، به حق و بنا به فرموده امام‌خمینی (ره)، «انقلاب دوم» نام گرفت و فصل جدیدی در روابط میان مستکبران و مستضعفان ایجاد کرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ملت‌های بزرگ مسلمان و مستضعف دنیا امروز شعار استکبار ستیزی را از این گام دوم انقلاب بهره‌مند هستند و آن را دنبال می‌کنند.

ناصحی با اشاره به ۱۴ آبان ماه و روز فرهنگ عمومی اظهار امیدواری کرد: هماهنگی میان دستگاه‌های مختلف و مرتبط با موضوع فرهنگ عمومی اتفاق بیفتد و شاهد سامان‌دهی فعالیت‌های فرهنگی در شهر مشهد باشیم.

وی با بیان اینکه زمزمه‌های اولیه خیز پیک ششم کرونا در مشهد شنیده می‌شود، گفت: این شرایط به‌خاطر ساده‌انگاری و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی است و وضعیت نامناسبی را رقم زده است. امیدواریم حساسیت عمومی نسبت این موضوع را دوباره شاهد باشیم.

کد خبر 532502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.