مدیریت هوشمند ترافیک مرکز شهر

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: با توجه وجود ۱۵ هتل، ۲۷ مهمان‌پذیر، هشت بیمارستان، سه مرکز درمانی و مطب‌های پزشکان، حجم تردد در این منطقه بسیار بالا است از این رو به دنبال مدیریت هوشمند ترافیک هستیم تا بتوانیم تردد شهروندان را تسهیل بخشیم.

میثم بکتاشیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: منطقه یک شهرداری اصفهان در مرکز شهر و بافت تاریخی و تمدنی شهر قرار دارد، از این رو برنامه‌های عمرانی، فرهنگی و خدماتی شهر بر اساس این نکته تعریف می‌شود.

وی افزود: در حوزه عمرانی پروژه‌های پیاده‌روسازی و بهسازی منتهی به مسیرهای چهارباغ در خیابان‌های جهان آرا، عالم آرا و کوالالامپور در دست اقدام و اولویت منطقه یک است.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان ادامه داد: بهسازی مسیرهای پیاده‌رو و دوچرخه مادی نیاصرم یکی از برنامه‌های منطقه یک است تا شهروندان اصفهانی بتوانند از این فضای بسیار مفرح استفاده کنند، همچنین در حوزه گردشگری نیز نقطه قوتی برای گردشگران باشد.

بکتاشیان خاطرنشان کرد: با توجه وجود ۱۵ هتل، ۲۷ مهمان‌پذیر، هشت بیمارستان، سه مرکز درمانی و مطب‌های پزشکان، حجم تردد در این منطقه بسیار بالا است از این رو به دنبال مدیریت هوشمند ترافیک هستیم تا بتوانیم تردد شهروندان را تسهیل بخشیم.

وی تصریح کرد: در حوزه فرهنگی با توجه به مناسبت‌های ملی، دینی و انقلابی که در پیش رو داریم می‌توانیم از فضای گردشگری منطقه استفاده کرده و در رویدادهای فرهنگی، اجتماعی و تاریخی از آن استفاده کنیم.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان با بیان اینکه خاستگاه این منطقه با توجه به شاخصه هویتی و گردشگری آن، توسعه فرهنگی و گردشگری است، خاطرنشان کرد: چشم‌انداز منطقه یک توجه ویژه به پتانسیل غنی منطقه است در این راستا در نظر داریم با مشارکت مردم از پتانسیل حوزه‌های عمرانی، اقتصادی و فرهنگی ۱۱ محله‌ منطقه یک در راستای پیشرفت و توسعه آن استفاده کنیم.

کد خبر 532410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.