خضریان: آیت‌الله ⁧‫صافی گلپایگانی‬⁩ از مراجع بصیر و زمان شناس‌ است

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ‏⁧‫استکبارستیزی‬⁩ فصل مهمی از آموزه‌های ⁧‫انقلاب اسلامی‬⁩ است که دوگانه‌سازی آن با معیشت مردم از سوی جریان تحریف بارها و بارها از سوی ⁧‫رهبر انقلاب‬⁩ محکوم شده است.

علی خضریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص ورود دادگستری به موضوع حمله به آیت الله صافی گلپایگانی اظهار کرد: حضرت آیت‌الله ⁧‫صافی گلپایگانی‬⁩ از جمله مراجع بصیر و زمان شناس است که در دوره شکل‌گیری و قوام نظام اسلامی نقش برجسته‌ای در هدایت نهاد خطیر شورای نگهبان داشت. وجه علمی و برجستگی فقاهتی وی نیز همواره زبانزد نسل‌های مختلف حوزه‌های علمیه بوده است.

وی افزود: ‏نهاد علم و ⁧‫مرجعیت‬⁩ از نقاطی است که دشمن همیشه تلاش داشته تا آن را در برابر نظام و انقلاب قرار داده و از غبار برخاسته از این فتنه به نفع خود بهره‌برداری کنند. آنچه در روزهای اخیر از سوی رسانه‌های بیگانه و ⁧‫جریان تحریف‬⁩ شاهد بودیم نیز مصداق روشنی از همین اتفاق بود.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه‬ داد: ‏این روزها جریان ⁧‫غرب‌گرا‬⁩ تمام تلاش خود را به کار گرفت تا اقدام جریان انقلاب و رسانه انقلابی ⁧‫رجانیوز‬⁩ برای ممانعت از مصادره به مطلوب فرمایش ایشان را نیز دست‌مایه ⁧‫فتنه‬⁩ جدیدی کند که بحمدالله با موضع‌گیری به‌هنگام این رسانه، به خواسته خود نرسیدند.

خضریان خاطرنشان کرد: در این میان اما تعجب از مواضع دادستان کل کشور و رئیس مجلس است. همین چند ماه پیش یک روزنامه‌نگار هتاک که از قضا از حامیان پروپاقرص جناب قالیباف محسوب می‌شود، هر آنچه از کلام ناسزا بود نثار عالم ربانی فقید، حضرت علامه ⁧‫مصباح یزدی‬⁩ (ره) کرد.

وی اضافه کرد: ‏جالب اینکه بیانیه‌ها و مطالبات تشکل‌های حوزوی، دانشگاهی و مردمی در آن دوران مورد بی‌توجهی کامل برخی مسئولان‬⁩ قرار گرفت و حتی از کوچک‌ترین موضع‌گیری خنثی در برابر آن فرد هتاک که نوشته‌هایش نه نقادی فکری بلکه تماماً هتاکی بود، دریغ ورزیدند.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حال چه شده که نقد ناصحانه جریان انقلابی و تاکید بر مواضع حضرت ⁧‫امام خمینی‬⁩ (ره) با تیغ پیگیری قضائی روبه‌رو می‌شود و مسئولی در محکومیت و توصیه به رعایت اخلاق همسو با جریانی که سوابقشان نه سنخیتی با اندیشه و سیره امام راحل دارد و نه با مرجعیت انقلابی نسبتی دارند، پیش‌قدم می‌شود؟

خضریان تصریح کرد: ‏⁧‫استکبارستیزی‬⁩ فصل مهمی از آموزه‌های ⁧‫انقلاب اسلامی‬⁩ است که دوگانه‌سازی آن با معیشت مردم از سوی جریان تحریف بارها و بارها از سوی ⁧‫رهبر انقلاب‬⁩ محکوم شده است. تاکید بر اصول انقلاب و اسلام انقلابی اهانت به مرجعیت نیست، بلکه تلاش برای حراست از بنیان‌های معرفتی حرکت تاریخی امام (ره) است.

کد خبر 532380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.