ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک

تیم فوتبال پرسپولیس در سومین بازی خود در رقابت‌های لیگ برتر در اراک مقابل آلومینیوم به میدان می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس از ساعت ۱۶ امروز _دوشنبه ۵ آبان ماه_ در هفته سوم رقابت‌های لیگ بیست و یکم به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود. قرمزها بعد از پیروزی خوبی که برابر نساجی مازندران داشتند، تلاش می‌کنند روند امتیازگیری خود را حفظ کنند. از سوی دیگر شاگردان رسول خطیبی پس از کسب سه امتیاز بازی برابر فولاد در هفته دوم نمی‌خواهند بدون امتیاز بازی را در شهر خود به پایان برسانند.

لک، گلر ثابت قرمزها

"حامد لک" گلر مطمئن این روزهای پرسپولیس است و به نظر می‌رسد در این دیدار فیکس باشد این در حالی است رادوشویچ گلر کروات پرسپولیس پس از گذراندن دوران مصدومیتش روی نیمکت خواهد بود.

خط دفاعی با حضور سید جلال

مهدی شیری، وحید امیری، سید جلال حسینی و فرشاد فرجی چهار مدافع قرمزها برابر حریف هستند. فرجی و حسینی در خط دفاع می‌توانند زوج مناسبی برای پرسپولیس در پست تدافعی تیم باشند. رهبری خط دفاعی پرسپولیس با حضور سیدجلال حسینی می‌تواند خیال قرمزها را در این خط راحت نگه دارد. از سوی دیگر حضور وحید امیری در دفاع چپ می‌تواند کادر فنی را نسبت به تزلزل‌های احتمالی خط دفاعی مطمئن کند.

کمربند میانی

هافبک‌های قرمزپوشان، میلاد سرلک، مهدی ترابی، امید عالیشاه و رضا اسدی هستند. یحیی گل‌محمدی برای این دیدار کمال کامیابی‌نیا و احسان پهلوان را در اختیار خواهد داشت، سرلک و عالیشاه نیز در ترکیب حضور دارند و آنها می‌توانند در نیمه دوم وارد زمین شوند.

مهاجمان

عیسی آل کثیر و مهدی عبدی مهاجمان پرسپولیس در میدان خواهند بود. بنا بر تصمیم کادر فنی پرسپولیس آنها ۲-۴-۴ بازی خواهند کرد. در کنار دو مهاجم پرسپولیس، کادر فنی این تیم می‌تواند با توجه به شرایط بازی با وارد کردن سعید آقایی به زمین و قرارگیری وی در خط دفاعی پرسپولیس، وحید امیری را نیز در کنار دیگر مهاجمان سرخ‌پوشان قرار دهد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک

حامد لک، سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، مهدی شیری، وحید امیری، رضا اسدی، میلاد سرلک، امید عالیشاه، مهدی ترابی، عیسی آل کثیر و مهدی عبدی

کد خبر 532370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.