باید در راستای تامین اجتماعی هوشمند تلاش کنیم

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی در مراسم تکریم و معارفه رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات این سازمان گفت: باید همراه با جریان فناوری اطلاعات در کشور و جهان در این مسیر حرکت کنیم و به سوی تامین اجتماعی هوشمند حرکت کنیم.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان تأمین اجتماعی، میرهاشم موسوی اظهار کرد: پیشرانی فناوری اطلاعات در حرکت تحولی سازمان یک اصل است و واحدهای مختلف سازمان باید برنامه‌های خود را متناسب با برنامه تحولی که در حوزه فناوری اطلاعات طراحی و پیاده‌سازی می‌شود، پیگیری کنند.

وی یکپارچه سازی را از دیگر مطالب مهم در حوزه فناوری اطلاعات سازمان تأمین اجتماعی دانست و گفت: در مواردی باید به نقاط مشترک در حوزه فناوری اطلاعات برسیم. وجود دیتای یکپارچه و به هم پیوسته از مسائل حائز اهمیت در سازمان تأمین اجتماعی است و حوزه فناوری اطلاعات باید موجب پیوستگی بین واحدهای مختلف سازمان شود.

انتصاب رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمین اجتماعی

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی از زحمات علی‌اکبر ربیع‌زاده، مدیرکل سابق مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات این سازمان تشکر کرد و گفت: کارهای خوبی در حوزه فناوری صورت گرفته است و نسبت به یک سال پیش تحولاتی در این عرصه انجام شده و در حوزه نسخه الکترونیک و طرح ۳۰۷۰ کارهای ارزشمندی انجام شده است.

موسوی برای سید عبدالله حسینیان، رئیس جدید مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات نیز آرزوی موفقیت کرد و گفت: در حوزه فناوری اطلاعات سازمان تأمین اجتماعی نیازمند سرعت عمل در پیشبرد امور هستیم و امیدواریم شاهد تحول جدی در این حوزه با مدیر جدید باشیم.

وی با صدور حکمی سیدعبدالله حسینیان را به عنوان رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات این سازمان منصوب کرد.

در حکم انتصاب صادر شده از سوی دکتر میرهاشم موسوی آمده است: نظر به تخصص، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی، شما را به سمت "رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمین اجتماعی" منصوب می‌نمایم.

لازم است با رویکرد پیش‌رانی فناوری اطلاعات در تحول فرارو، نسبت به هوشمندسازی خدمات و فرآیندها با هدف خارج کردن مرکز فناوری اطلاعات و آمار و محاسبات از وضعیت پشتیبان، به منظور تسهیل، تسریع، تصحیح و تدقیق جریان خدمت به خانواده بزرگ و شریف سازمان تأمین اجتماعی همت گمارید.

اهم اقدامات راهبردی زیر مورد انتظار است:

توسعه خدمات الکترونیک و دیجیتال برای تحقق تأمین اجتماعی هوشمند.

ایجاد نظام فناوری داده و اطلاعات یکپارچه در حوزه‌های "بیمه‌ای"، "درمانی"، "اقتصادی و سرمایه‌گذاری"، "برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی" و "توسعه مدیریت و منابع انسانی".

توسعه زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مورد نیاز، با هدف خدمت‌رسانی به مردم، شفاف‌سازی و دسترسی سریع و آسان و غیرحضوری ذی‌نفعان به خدمات مورد نیاز در بستر الکترونیکی.

استقرار نظام جامع آماری و داده‌کاوی با هدف بهبود کیفیت مدیریت در حوزه‌های بیمه‌ای، درمانی، سرمایه‌گذاری و سایر، برای تصمیم سازی‌های کلان و راهبردی در عرصه حکمرانی تأمین اجتماعی

توجه و اهتمام ویژه به حل مسائل کاربردی و عملیاتی جاری مدیریت‌های بیمه‌ای و درمانی در سطح اجزای ساختاری شبکه گسترده تأمین اجتماعی در سراسر کشور.

امید است با توکل به قدرت لایزال الهی و تحت عنایات حضرت ولی‌عصر (عج) و با استفاده از تمامی توان خود و تجربیات و ظرفیت‌های سایر همکاران و جذب نیروهای پرانگیزه و تشریک مساعی و تعامل بین‌بخشی، در این مسئولیت خطیر موفق و موید باشید.

کد خبر 532365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.