دبیر هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه منصوب شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس هیدت امنای سازمان تأمین اجتماعی، با صدور حکمی، «احمد خانی نوذری» را به عنوان دبیر هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه منصوب کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت تعاون، احمد خانی نوذری اکنون معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و پیش از این مدیرکل راهبری شغلی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور بود.

در حکم انتصاب وی آمده است: شایسته است علاوه بر اجرای وظایف و اختیارات دبیر به شرح مقرر در آئین نامه اجرایی مذکور، در راستای اجرای ماده (۱۷) قانون ساختار نظام جامع رفاه و تأمین اجتماعی (مصوب ۱۳۸۳) و ماده واحده قانون اصلاح ماده (۱۱۳) قانون مدیریت خدمات کشوری و چگونگی تعیین مدیریت سازمان تأمین اجتماعی و صندوق‌های بازنشستگی (مصوب ۱۳۸۸)، پیگیری و نظارت بر اجرای موارد ذیل، در چارچوب قوانین و مقررات مربوط، مورد تاکید قرار گیرد:

-پیگیری تصویب خط مشی‌ها و راهبردهای کلان سازمان تأمین اجتماعی و صندوق‌های بازنشستگی تابعه. انجام تمهیدات لازم جهت تصویب و اجرای به موقع برنامه و بودجه، آئین نامه‌ها و سایر ضوابط مورد نیاز.

-توسعه ساختار دبیرخانه مربوط متناسب با سیاستگذاری فعالیت‌های اقتصادی، توسعه زنجیره‌های ارزش، تقویت نشان‌های تجاری موجود، داوری، شفافیت در عملکرد مالی و فنی و سایز اقدامات مقتضی در راستای هم افزایی بنگاه‌های تابعه. ایجاد زمینه‌های مقتضی جهت برقراری وحدت رویه، شفافیت، عدالت و جلوگیری از تعارض منافع در سازمان و صندوق‌ها.

-بررسی و ارائه پیشنهادهای لازم به منظور اصلاح قوانین و مقررات بیمه و بازنشستگی، جهت ارائه به مراجع ذیصلاح. تمشیت امور تخصصی دبیرخانه، تشکیل جلسات هیأت امنا و ابلاغ مصوبات و نظارت بر حسن اجرای آن.

همچنین وزیر تعاون خطاب به خانی نوذری نوشته است: بدیهی است، در اجرای وظایف و اختیارات یاد شده، کلیه مجموعه‌های وزارتخانه، سازمان و صندوق‌های تابعه مکلف به همکاری با جنابعالی هستند و در این بین هماهنگی با معاونت رفاه اجتماعی وزارت متبوع برای سیاستگذاری امورات رفاهی و بیمه‌ای صندوق‌ها، مورد تاکید است. امید است با اتکال به ذات اقدس الهی در انجام وظایف و امور محوله و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و دولت مردمی سیزدهم، موفق و موید باشید.

کد خبر 532341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.