سپاهان ۳ _ شهرداری گنبد ۰/ پیروزی های سپاهان تداوم دارد

تیم والیبال سپاهان در هفته سوم رقابت های لیگ برتر والیبال مقابل شهردا ی گنبد به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز یکشنبه _۹ آبان ماه_ تیم والیبال سپاهان در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال رو در روی تیم شهرداری گنبد قرار گرفت که با نتیجه سه بر صفر این تیم را شکست داد.

دیدار تیم‌های سپاهان و شهرداری گنبد

اسامی تیم والیبال سپاهان: سامان فائزی، متین تکاور، مهدی بیاتی، کیاوش حیدری، فرزاد ملابهرامی، علیرضا کرباسی، مسعود غلامی، امیر غفور، امیرحسین یوسفی، مجتبی میرزاجانپور، پرویز پزشکی، علی داوری، مهدی مرندی و رضا اصلانی.

سرمربی: رحمان محمدی راد

اسامی تیم والیبال شهرداری گنبد: عبدالحمید چوگان، امیرحسن مولا عباسی، احسان حاجی لی دوگی، ادریس دانشفر، مبین علاقی، فرخ کوک جیل، حسین امیری، احسان سعیدی، پیمان دانش دوست، یونس قلیچ نژاد، امین درقنی، موسی سخاوی و عبدالمختار بوش.

سرمربی: طاهر قره داشلی

ست اول:
امتیاز اول برای شهرداری گنبد ثبت شد، سپاهانی‌ها دو امتیاز اختلاف ایجاد کردند. بازی با نتیجه ۹ بر ۷ به سود سپاهان پیش می‌رود، اختلاف امتیاز به پنج رسید. ست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به سود سپاهان به پایان رسید.

ست دوم:
این ست با امتیاز گیری سپاهان شروع شد، در این ست هم سپاهانی‌ها اجازه پیش روی به شهرداری گنبد نمی‌دهند. بازیکنان گنبد برای کم کردن فاصله امتیاز تلاش می‌کنند، بازی با نتیجه ۱۷ بر ۱۶ به نفع سپاهان در جریان است. در این ست شهرداری گنبد عملکرد بهتری دارد و موفق می‌شود بازی را در امتیاز ۱۹ به تساوی بکشاند ولی تلاش این تیم فایده‌ای نداشت و ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به نفع سپاهان تمام شد.

ست سوم:
اولین امتیاز را در این ست شهرداری گنبد گرفت، دوتیم پایاپای پیش می‌روند. سپاهانی‌ها دو امتیاز اختلاف ایجاد کردند، بازی با نتیجه ۱۶ بر ۱۵ به نفع سپاهان پیش می‌رود. سپاهانی‌ها چهار امتیاز اختلاف ایجاد کردند، سپاهان این ست را هم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ پیروز شد.

کد خبر 532340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.