بازرسان شهرداری بر نحوه انعقاد قراردادهای کارگری نظارت کنند

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان از شهردار، اعضای شورای شهر و بازرسان مدیریت شهری درخواست کرد که بر چگونگی انعقاد قراردادها، ارائه خدمات و تسهیلات و پرداخت حقوق کارگران دقت و نظارت کافی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منوچهر مهروی‌پور امروز (یکشنبه) در پانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه کلانشهر اصفهان ۱۵ منطقه و ۲۰۰ محله دارد و ما به عنوان اعضای شورا وظیفه داریم که به مشکلات این مناطق و محلات بپردازیم، اظهار کرد: نتیجه تذکر چند هفته پیشم درباره مشکلات شهرک شهید کشوری ارائه نشده است لذا تقاضا دارم هرچه زودتر این نتیجه واصل شود تا پیگیری‌های شورا نتیجه مطلوب و مورد رضایت داشته و منتج به تحقق «شهر زندگی» شود.

وی افزود: چند روز پیش در جریان یکی از بازدیدهای اعضای شورا خانواده یکی از کارگران شهرداری از پرداخت حقوق او گله داشتند؛ فردی که بیش از ۲۰ سال خدمت کرده اما شرکت رسیدگی کافی نداشته و شرایط کاری را برای این کارگر سخت کرده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: افرادی که شب تا صبح به نظافت شهر مشغولند و خانواده خود را کمتر می‌بیند نباید حقوقی دریافت کنند که برای زندگیشان مکفی نیست.

وی خاطرنشان کرد: هزینه نظافت شهر نسبت به چهار سال قبل بیش از شش برابر شده بنابراین باید بررسی شود که درآمد کارگران در مجموعه خدمات شهری تا چه اندازه افزایش یافته است.

مهروی‌پور اضافه کرد: از شهردار، اعضای شورای شهر و بازرسان مدیریت شهری خواهشمندم بر چگونگی انعقاد قراردادها، ارائه خدمات و تسهیلات و پرداخت حقوق کارگران دقت و نظارت کافی داشته باشند.

کد خبر 532271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.