خاموش شدن کورسوی امید آلگری در یووه

شکست مجدد یوونتوس باعث شده است تا سرمربی این تیم، وضعیت تیمش را با حضور در میانه‌های جدول سری آ زیر سوال ببرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، دابل جیو سیمئونه در بازی روز گذشته هلاس ورونا برابر یوونتوس باعث شد تا بانوی پیر نه تنها از صدر جدول بلکه از منطقه صعود به لیگ قهرمانان اروپا نیز بیش از پیش فاصله بگیرد.

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس از شکست ۲-۱ تیمش مقابل ورونا در روز شنبه راضی نیست. این نتیجه باعث می‌شود مردان آلگری در جایگاه نهم قرار بگیرند، و این مربی نیز اعتقاد دارد که جایگاه کنونی یوونتوس در واقع همان چیزی است که این تیم استحقاق آن را دارد.

وی در کنفرانس پس از بازی گفت: کلمات در حال حاضر بی معنی هستند. ما در شرایط بدی هستیم و باید این واقعیت را بپذیریم که در حال حاضر تیمی میان جدولی هستیم. می‌توانیم با کمی اراده و کیفیت بیشتر از این وضعیت خارج شویم.

آلگری ادامه داد: خودمان را از این وضعیت خارج می‌کنیم. فایده‌ای ندارد که بخواهیم برای خودمان تأسف بخوریم چون نمی‌تواند کمکی به ما کند. باید تمرکزمان روی کارها بیشتر باشد تا به چیزی که انتظارش را داریم دست پیدا کنیم. البته همه چیز در فوتبال همیشه مطابق میل شما پیش نمی‌رود. ما باید با غرور و قاطعیت واکنش نشان دهیم. از این پس باید مثل تیمی بازی کنیم که ۱۵ امتیاز دارد و این مقدار امتیاز در شرایط کنونی اصلاً مناسب نیست.

سرمربی یوونتوس خاطرنشان کرد: می‌دانستیم که ورونا قرار است بازی فیزیکی و محکمی را انجام دهد. آن‌ها می‌توانند برای تصاحب هر توپ بارها وارد نبرد فیزیکی شوند و اگر نتوانید این مسئله را مدیریت کنید بدون شک شکست خواهید خورد. پوشیدن پیراهن یوونتوس به ما تضمینی نمی‌دهد که باید تیم‌های میانه جدول را شکست دهیم. ما باید هر امتیازی را کسب کنیم و آن را با نگرش درست انجام دهیم.

یووه در حال حاضر ۱۳ امتیاز از ناپولی، صدرنشین فعلی عقب است. این اختلاف با پیروزی ناپولی در دیدار این هفته حتی بیشتر نیز خواهد شد. اگرچه شرایط آلگری در لیگ آنچنان جالب نیست، اما کسب سه پیروزی در سه مسابقه اول لیگ قهرمانان اروپا باعث شده تا آلگری جایگاه متزلزلی نداشته باشد. یووه باید روز سه‌شنبه در خانه مقابل زنیت در تورین به میدان برود تا حداقل صدرنشینی خود در رقابت‌های اروپا را حفظ کند.

کد خبر 532255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.