پارکینگ آرامستان "بهشت فاطمه" مشکین‌دشت، راه‌اندازی می‌شود

شهردار مشکین دشت از اقدام برای راه‌اندازی پارکینگ آرامستان بهشت فاطمه این شهر خبر داد.

حسین بغدادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت رفع دغدغه شهروندان مشکین دشتی در خصوص پارکینگ آرامستان این شهر، اظهار کرد: راه‌اندازی پارکینگ آرامستان بهشت سکینه در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار مشکین‌دشت با بیان اینکه شهر پرجمعیت فردیس فاقد آرامستان است، افزود: از همین رو بسیاری از فوتی‌های شهر فردیس نیز در آرامستان مشکین‌دشت به خاک سپرده می‌شوند که همین موضوع موجب ایجاد حجم بالایی از ترددها در این منطقه می‌شود و لازمه رفع، اختصاص پارکینگ بود.

وی عنوان کرد: راه‌اندازی پارکینگ اختصاصی آرامستان بهشت فاطمه پس از ۱۰ سال اتفاق افتاد که بدون شک هماهنگی و پیگیری‌های صورت گرفته میان نهادهای اجرایی تأثیر بسزایی در این امر داشته است.

به گفته شهردار مشکین‌دشت، عملیات خاکبرداری پارکینگ به حجم ۵۰۰۰ هزار متر مکعب و مخلوط ریزی و زیرسازی آن به حجم ۶۰۰۰ هزار متر مکعب و راه‌های دسترسی آن با ظرفیت و امکانات شهرداری و صرفه جویی در هزینه‌ها توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری انجام شده است.

وی تصریح کرد: هفته گذشته دستور راه‌اندازی اولیه این پروژه صادر شد تا در راستای تأمین رضایتمندی شهروندان در روزهای پایانی هفته گامی برداشته باشیم.

شهردار مشکین‌دشت خاطرنشان کرد: بزودی اقدامات تکمیلی احداث پروژه پارکینگ آرامستان بهشت فاطمه انجام خواهد شد.

کد خبر 532225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.