ارائه کارت واکسن، شرط حضور کارکنان در محل کار

شهردار گلسار گفت: در راستای اجرای بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور، شرط ورود کارکنان شهرداری به محل کار ارائه کارت واکسن است.

حمید کیا روستا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اهمیت واکسیناسیون در راستای مقابله با بیماری کرونا، اظهار کرد: بنا بر اعلام رسمی وزارت بهداشت وارد پیک ششم کرونا شده‌ایم و با هر گونه غفلت و کم‌کاری شاهد افزایش تعداد مبتلایان و فوتی‌های ناشی از این بیماری خواهیم بود.

وی با بیان اینکه مقابله با بیماری کرونا نیازمند رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، بهداشت فردی و اجتماعی است، افزود: تزریق واکسن نیز یکی از مهمترین راه‌های مقابله با کرونا و تضعیف بیماری به شمار می‌رود.

شهردار گلسار تصریح کرد: در راستای اجرای بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر جلوگیری از ورود کارمندان به ادارات بدون ارائه کارت واکسن، از ابتدای آبان ماه پرسنل شهرداری فقط با ارائه کارت واکسن اجازه ورود و فعالیت در محل کار را دارند.

وی ادامه داد: در همین راستا مسئولان ذیربط شهرداری نسبت به بررسی کارت واکسن پرسنل اقدام می‌کنند و در صورتی که فردی کارت واکسن در دست نداشته باشد، از ورود آنها به اداره جلوگیری می‌شود.

کیا روستا با بیان اینکه فرد مذکور باید با مراجعه به پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون، نسبت به دریافت واکسن اقدام کند، تاکید کرد: در این خصوص هیچ گونه کم‌کاری و سهل‌انگاری قابل قبول نیست.

کد خبر 532220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.