مهاجرت مشکلات زیادی برای شهرها ایجاد کرده است 

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: مهاجرت و زندگی در شهرها مسائل و مشکلات زیادی را برای همه دنیا و از جمله کشور ما به وجود آورده است که باید حل شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران در جلسه امروز (یکشنبه) شورای اسلامی شهر تهران با مرور اتفاقات تاریخی در هفته پیش رو اظهار کرد: روز هشتم آبان سالروز شهادت یکی از شهدای نوجوان در دفاع مقدس، شهید فهمیده بود.

وی افزود: شهید فهمیده در سال ۱۳۵۹ و در روز هشت آبان در حالی که مدت کوتاهی از جنگ گذشته و هنوز خرمشهر سقوط نکرده بود، با شهادت خود برگ زرینی را در صفحه تاریخ ما گشود و به یادگار گذاشت. ما از امثال حسین فهمیده‌ها باز هم داشتیم اما او یکی از نمونه‌های برجسته‌ای بود که یاد و خاطره‌اش در ذهن ما باقی مانده است. ما به اینگونه انسان‌های پاک افتخار می‌کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امروز، روز جهانی شهرها است و به دلیل مشکلاتی که شهرها دارند توسط سازمان ملل این روز نامگذاری شده است، ادامه داد: امروز شهرنشینی اکثریت سکونتگاه‌ها را تشکیل می‌دهد و نزدیک به ۷۰ درصد مردم شهرنشین هستند که در گذشته اینگونه نبود. مهاجرت و زندگی در شهرها مسائل و مشکلات زیادی را برای همه دنیا و از جمله کشور ما به وجود آورده است که باید حل شود.

کد خبر 532183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.