انتصابات شهرداری تهران در جلسه خصوصی بررسی شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به جزئیات هم اندیشی شهردار و اعضای شورای شهر گفت: در این جلسه رئیس کمیته ارزیابی روند انتصابات را توضیح داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نادعلی در حاشیه جلسه امروز (یکشنبه) شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیش از آغاز جلسه شورای شهر تهران، جلسه هم اندیشی میان اعضای شورا و شهردار تهران و چند تن از معاونان شهردار و رئیس کانون ارزیابی برگزار شد.

وی ادامه داد: روند انتصابات و فعالیت کانون ارزیابی و پنل‌های تخصصی و روش‌های علمی انتخاب‌ها توضیح داده شد و برخی از اعضا ایراداتی داشتند که مطرح کردند و به آنها نیز پاسخ داده شد.

نادعلی با بیان این اعضای شورای اسلامی شهر از روند علمی فعالیت کانون ارزیابی آگاه شدند گفت: کانون ارزیابی سابقه‌ای قدیمی در شهرداری دارد و ۱۰ سال پیش در زمان شهرداری محمدباقر قالیباف تشکیل شده بود که این تیم همان تیم هستند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: اعضای شورای شهر تهران مصادیقی را مطرح کردند و توضیحاتی هم داده شد. اعضای شورای شهر تاکید کردند که دست شهردار در انتصابات باز است و اعضای شورا در این انتصابات نه فشاری آورده‌اند و نه خواهند آورد.

کد خبر 532178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.