بازی فوق العاده پیچیده ای بود!

سرمربی سپاهان در خصوص عملکرد تیمش بعد از پیروزی برابر حریف توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محرم نوید کیا سرمربی سپاهان در نشست خبری پس از پیروزی تیمش برابر هوادار اظهار کرد: بازی فوق العاده پیچیده‌ای بود. تصور چنین بازی را از هوادار نداشتیم. دو بازی قبلی آنها را دیده بودیم و این چنین نتوانسته بودند کار کنند. اما در این بازی توانستند تمام فضا را به روی ما ببندند. در واقع در این بازی ساختار جدیدی از خود به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: سازماندهی دفاعی فوق العاده قوی از تیم حریف شاهد بودیم، نیمه دوم بهتر شدیم و بازیکنان را توجیه کردیم. با تعویض‌هایی که داشتیم سعی کردیم از فضاها استفاده کنیم و سرعت‌مان را بالا ببریم. بچه‌هایی که تعویض شدند، خیلی به ما کمک کردند و این برد را مدیون بازیکنان تعویضی هستیم.

نوید کیا در خصوص دعوتش به کمیته اخلاق تصریح کرد: به خاطر مصاحبه بازی با نفت مسجد سلیمان بود و رفتیم و نشستیم و نظرات خود را با سه عضو کمیته انضباطی گفتیم. آنها هم نظرات خود را گفتند و موضوع خاصی نبود.

وی با اشاره به بازی دفاعی حریف افزود: طبیعی است که فشار زیادی را در این بازی تحمل کردیم که البته برای بچه‌های ما خوب بود. شاید خیلی از تیم‌ها بخواهند با دفاع از ما امتیاز بگیرند و این ما هستیم که باید بیشتر کار کنیم و موقعیت ایجاد کنیم. واقعیت فوتبال این است که سازماندهی دفاعی راحت تر از ساختار هجومی است و برنامه‌های حمله نیاز به راهکار بیشتر و بهتر دارد.

سرمربی تیم سپاهان در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا، در خصوص دست زدن به ترکیب برنده خاطر نشان کرد: معتقدم تغییرات زیاد به تیم‌ها کمک نمی‌کند و ما هم با کمترین تغییرات جلو می‌رویم. باید نوع بازی خود را به حریف دیکته کنیم و اینکه مدام تغییرات داشته باشیم اشتباه است. البته امیدوارم روزی نرسد که فکر کنم این دیدگاه اشتباه بوده و باید تغییرات زیاد می‌دادم.

وی تصریح کرد: من هیچ وقت این نوع فوتبال را کثیف نمی‌دانم و بلکه منطقی است. تیم‌ها دوست دارند از شانس شأن استفاده کنند و از ما امتیاز بگیرند. در نیمه دوم مسابقه ما بودیم که اصرار به حملات بیشتر داشتیم و عصبانی نشدیم. در مجموع هیچ ایرادی به تیم هوادار نمی‌گیرم.

کد خبر 532115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.