کارکنان بهشت زهرا در اولویت دز سوم واکسن کرونا

سرپرست شرکت شهر سالم گفت: کارکنان سازمان بهشت زهرا (س) و گروه‌های پرخطر در اولویت تزریق دز سوم واکسن کرونا هستند.

به گزارش ایمنا، امیر حاجی‌نورمحمدی در خصوص روند واکسیناسیون کارکنان شهرداری تهران، اظهار کرد: شرکت شهر سالم از ابتدای آغاز واکسیناسیون کارکنان شهرداری تهران اعلام کرد که آمادگی دارد صفر تا ۱۰۰ کارکنان و خانواده‌هایشان را واکسینه کند و حتی رایزنی‌هایی با وزارت بهداشت برای دز سوم هم انجام شده است.

وی افزود: برای دز سوم واکسن یا دز یادآور برای کارکنان شهرداری تهران مکاتباتی با وزارت بهداشت و درمان انجام شده، اما بر اساس پروتکل‌های وزارت بهداشت از زمان تزریق دُز دوم باید ۶ ماه گذشته باشد تا واکسیناسیون دُز سوم آغاز شود.

سرپرست شرکت شهر سالم شهرداری تهران ادامه داد: در شهرداری تهران کارکنان سازمان بهشت زهرا (س) بر این اساس در اولویت هستند و مکاتبه‌هایی نیز با دانشگاه علوم پزشکی انجام شده تا واکسیناسیون دُز سوم این گروه و سایر گروه‌های پرخطر بر اساس زمان‌بندی انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس پروتکل و دستورالعمل وزارت بهداشت و درمان، اولویت تزریق دُز سوم با کادر درمان است و در مراحل بعدی هم دسته‌بندی‌های دیگری وجود دارد.

حاجی نور محمدی با اشاره به الزام کارکنان دولت و شهرداری‌ها به واکسیناسیون، گفت: بر اساس لیستی که به شرکت شهر سالم ارسال شده است، ۱۰۰ درصد پیمانکاران و خانواده‌هایشان و ۷۵ درصد کارکنان شهرداری واکسینه شده‌اند. ۲۵ درصد باقی‌مانده هم یا به دلایل پزشکی و یا بیماری و داشتن کرونا موفق به تزریق واکسن نشده‌اند. با این حال شهرداری تهران آمادگی دارد تا هر زمان وزارت بهداشت و درمان دستورالعمل تازه‌ای صادر کرد، واکسیناسیون دُز سوم را برای کارکنان آغاز کند.

منبع: مهر

کد خبر 532098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.