واژگونی اتوبوس در جاده سرخه به آرادان/جان باختن ۳ نفر از حادثه‌دیدگان+عکس

واژگونی اتوبوس گناباد به تهران صبح امروز سبب جان باختن سه نفر از هم‌وطنان‌مان شد و تعدادی از مسافران را نیز راهی مراکز درمانی کرد.

به گزارش ایمنا، واژگونی اتوبوس گناباد به تهران صبح امروز حادثه آفرید و بنا به اعلام هلال‌احمر، این سانحه رانندگی ۳۲ مصدوم بر جای گذاشته است.

اتوبوس گناباد به تهران در محور سرخه به آرادان و پنج کیلومتر مانده به شهر آرادان از جاده منحرف و واژگون شد و طبق گفته جمعیت هلال‌احمر گرمسار خوشبختانه کسی در آن کشته نشده است.

این حادثه در ساعت ۴:۳۸ در کیلومتر پنج محور سرخه به آرادان و در حوالی شهرک صنعتی سیدآباد به وقوع پیوست و بلافاصله نیروهای امدادی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

یک تیم رهاسازی مصدومان و دو تیم امداد و نجات از مجموعه هلال‌احمر به همراه پنج تیم از اورژانس گرمسار و آرادان در محل حادثه حضور یافتند و به ۳۲ مصدوم این سانحه رانندگی امدادرسانی کردند.

به گفته مسئولان امر، دو نفر در محل حادثه به‌صورت سرپایی درمان و تعدادی نیز به بیمارستان معتمدی گرمسار اعزام شدند. با همکاری نیروهای خدماتی و امدادی استان سمنان در راستای کنترل محورها و خدمات‌رسانی هر چه بهتر به هموطنان مسافر اقدام می‌شود.

کنترل عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان سمنان با استفاده از سیستم‌های هوشمند ITS از اولویت‌های اصلی اداره کل راهداری استان سمنان انجام می‌شود.

واژگونی اتوبوس در جاده سرخه به آرادان/ 3 نفر از حادثه‌دیدگان جان باختند+عکس

در حال حاضر، ۵۶ دستگاه ترددشمار، ۵۹ سامانه ثبت تخلف و ۲۲ دستگاه دوربین نظارتی در محورهای مواصلاتی استان فعال هستند.

سالانه دست‌کم ۱۵ میلیون مسافر و گردشگر از محورهای ارتباطی استان سمنان تردد می‌کنند. حدود ۶۰۰ کیلومتر از محور تهران - مشهد در استان سمنان واقع شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از مردم خواست ضمن پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای کوهستانی استان، حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند و قبل از سفر برای اطلاع از وضعیت جاده‌ها به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

۳ نفر از حادثه‌دیدگان جان باختند

تقی کبیری، رئیس پلیس راه استان سمنان در تکمیل خبر سانحه امروز اتوبوس گناباد گفت: این حادثه متأسفانه سبب جان باختن سه نفر شد که توسط نیروهای امدادی استان سمنان رهاسازی شدند.

او همچنین علت وقوع حادثه را لغزندگی جاده به علت بارش باران اعلام و شمار مصدومان اعزامی را هفت نفر بیان کرد که به بیمارستان گرمسار اعزام شدند.

منبع: فارس

کد خبر 532053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.