کاهش دما در اکثر مناطق استان/بارش باران و برف خفیف در فریدونشهر

کارشناس هواشناسی استان اصفهان با اشاره به بارش ۱۵ میلی‌متری باران و برف در ارتفاعات فریدونشهر گفت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر موجی طی امروز بر روی استان است بنابراین امروز در اکثر مناطق استان افزایش ابر، وزش باد و در مناطق غربی استان بارش‌های پراکنده و ریزش برف خفیف در ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.

حجت‌الله علی عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر موجی طی امروز بر روی استان است بنابراین امروز در اکثر مناطق استان افزایش ابر، وزش باد و در مناطق غربی استان بارش‌های پراکنده و ریزش برف خفیف در ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه دمای هوا در شهر اصفهان تغییر محسوسی نخواهد داشت، افزود: از فردا وضعیت جوی نسبتاً پایدار بوده و به صورت کمی تا قسمتی ابری و صبح‌ها غبار صبحگاهی با وزش باد همراه است.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان یک تا دو درجه کاهش دما خواهیم داشت و بیشینه هوای اصفهان به ۲۳ و کمینه هوای فردا صبح اصفهان هم به ۸ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

وی اظهار کرد: گرم‌ترین شهر استان در ۲۴ ساعت آینده خور و بیابانک با ۲۵ درجه سانتی‌گراد و خنک‌ترین نقطه استان هم بوئین و میاندشت و فرودگاه شهید بهشتی با دو درجه سانتی‌گراد است.

علی عسگریان در خصوص میزان بارش در نقاط مختلف اصفهان گفت: بارش باران (برف در ارتفاعات) در فریدونشهر ۱۵ میلی‌متر، داران ۸.۵ میلی متر، گلپایگان ۲.۸ دهم میلی متر و بوئین میاندشت ۵ میلی متر، آران و بیدگل، علویجه، مهاباد، میمه، نطنز و مورچه خورت همگی زیر یک میلی متر بارش داشتند.

کد خبر 532013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.