مصوبات نظارت میدانی از مناطق زلزله زده اندیکا بررسی می‌شود

مصوبات نظارت میدانی از مناطق زلزله زده شهرستان اندیکا پیرو دستور رئیس مجلس، با دعوت از وزرای جهاد کشاورزی، نیرو و ارتباطات و روسای سازمان‌های محیط زیست و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و استاندار خوزستان بررسی می‌شود.

به گزارش ایمنا به نقل از خانه ملت، اعضای کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در نشست روز یکشنبه _۹ آبان ماه_ پیرو دستور رئیس مجلس شورای اسلامی مصوبات نظارت میدانی از مناطق زلزله زده شهرستان اندیکا را با دعوت از وزرای جهاد کشاورزی، نیرو و ارتباطات و رؤسای سازمان‌های محیط زیست و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و استاندار خوزستان بررسی می‌کنند.

در ادامه نشست روز یکشنبه _نهم آبان ماه_ کمیسیون کشاورزی، آب، مایع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی برنامه‌های آتی سازمان محیط زیست با حضور رئیس و معاونین این سازمان بررسی می‌شود.

در نشست روز سه شنبه _۱۱ آبان ماه_ کمیسیون کشاورزی تقاضای تحقیق و تفحص تعدادی از نمایندگان از انتقال آب بین حوزه‌ای توسط وزارت نیرو با دعوت از نمایندگان متقاضی و وزیر نیرو بررسی می‌شود. همچنین رئیس و معاونین سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی به منظور ارائه گزارش از عملکرد و برنامه‌های آتی این سازمان در نشست کمیسیون حاضر می‌شوند.

اعضای کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی به منظور نظارت میدانی و بررسی مسائل و مشکلات حوزه‌های کشاورزی، آب و محیط زیست روز چهارشنبه _۱۲ آبان ماه_ در استان چهارمحال بختیاری و شهرستان بروجن حاضر می‌شوند.

کد خبر 531981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.