لیست جایگاه‌های عرضه بنزین ۱۵۰۰ تومانی در استان اصفهان + جدول

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان گفت: از مجموع ۳۲۰ جایگاه سوخت این استان تاکنون بیش از ۳۰۶ جایگاه فعال شده و به مردم سوخت رسانی می‌کند، علاوه بر این ۱۱۱ جایگاه به سامانه هوشمند سوخت رسانی متصل شده است.

بهمن علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با آخرین وضعیت فعال سازی جایگاه‌های سوخت در اصفهان اظهار کرد: از مجموع ۳۲۰ جایگاه سوخت این استان تاکنون بیش از ۳۰۶ جایگاه فعال شده و به مردم سوخت رسانی می‌کند.

وی با بیان اینکه علاوه بر این بیش از ۱۱۰ جایگاه به سامانه هوشمند سوخت رسانی متصل شده است، افزود: با توجه به اینکه اتصال جایگاه‌ها به سامانه هوشمند به طور دستی انجام می‌شود فرایند آن کمی زمان بر است اما همکاران ما در تلاشند هر چه سریع‌تر همه جایگاه‌های سوخت استان به سامانه هوشمند متصل شده و بنزین را با قیمت ۱,۵۰۰ تومان عرضه کنند.

مشکلی برای تأمین بنزین در اصفهان وجود ندارد

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان گفت: با وجود پالایشگاه اصفهان و انبارهای تدارکاتی در کنار آن، مشکلی برای تأمین بنزین در اصفهان وجود ندارد.

به گزارش ایمنا، روز سه شنبه (چهارم آبان ماه) حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت‌گیری در پمپ بنزین‌ها موجب ایجاد اختلال در سوخت رسانی شد، کارشناسان مربوطه در حال تلاش برای رفع این مشکل هستند.

بر اساس اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان آخرین وضعیت جایگاه‌های متصل به سامانه هوشمند سوخت رسانی در استان به شرح زیر است:

ناحیه تعداد جایگاه فعال فعال با سامانه بدون سامانه جایگاه فعال با سامانه داری نفت گاز
مرکزی ۱۳۶ ۱۱۳ ۴۸ ۸
کاشان ۲۹ ۱۸ ۱۳ ۳
نائین ۱۹ ۱۹ ۹ ۶
شاهین شهر ۳۵ ۳۲ ۱۱ ۸
مبارکه ۱۲ ۱۲ ۲ ۱
گلپایگان ۹ ۸ ۴ ۴
داران ۱۶ ۱۲ ۳ ۳
لنجان ۱۴ ۱۴ ۳ ۲
شهرضا ۲۱ ۲۱ ۶ ۲
سمیرم ۹ ۹ ۲ ۲
نجف آباد ۲۰ ۱۸ ۴ ۱
اردستان ۱۲ ۱۰ ۶ ۶
جمع ۳۳۳ ۳۰۶ ۱۱۱ ۱۹۵ ۴۶
کد خبر 531953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.