متا در حال تولید یک ساعت هوشمند است

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که متا (فیس‌بوک سابق) در حال تولید یک ساعت هوشمند برای رقابت با اپل واچ است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت فیس‌بوک پس از برگزاری کنفرانس سالانه توسعه دهندگان Connect، نام خود را به متا تغییر داد؛ در حال حاضر نیز به نظر می‌رسد که این شرکت در حال تولید یک ساعت هوشمند است که دارای دوربین جلو است. شرکت متا قصد دارد اولین ساعت هوشمند خود را سال آینده معرفی کند؛ البته هنوز زمان‌بندی معرفی این محصول در دسترس نیست.

تصاویر منتشر شده از اولین ساعت هوشمند شرکت متا نشان می‌دهد که به یک دوربین جلو مشابه دوربین سلفی گوشی‌های هوشمند مجهز شده است. لبه‌های نمایشگر این محصول کمی خمیده است و یک کلید در لبه سمت راست آن تعبیه شده است که احتمالاً برای کنترل دستگاه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

طراحی اولین ساعت هوشمند شرکت متا شبیه به اپل واچ است، شرکت اپل نیز قصد دارد سال آینده سه مدل ساعت هوشمند جدید از جمله اپل واچ سری هشت را معرفی کند. بنیان‌گذار و مدیرعامل متا علاوه بر اعلام تغییر نام فیس‌بوک به متا، به موضوعی با عنوان بازار Horizon و اقتصاد فراجهانی گسترده‌تر اشاره می‌کند. بازار و اقتصادی که می‌تواند از طیف وسیعی از تجربه‌های مرتبط با واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، گوشی‌های هوشمند و لپ‌تاپ‌ها پشتیبانی کند.

کد خبر 531929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.