ترکیب احتمالی استقلال برابر تراکتور سازی

شاگردان مجیدی در هفته سوم لیگ برتر امروز (شنبه) به مصاف تراکتور تبریز خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های استقلال و تراکتور امشب از ساعت ۱۸ و در هفته سوم از بیست و یکمین دوره لیگ برتر در ورزشگاه آزادی با یکدیگر دیدار خواهند کرد. این دو تیم در شرایطی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که شاگردان فرهاد مجیدی لیگ برتر را با دو برد برابر تیم تازه وارد هوادار و ذوب آهن شروع کرده‌اند. از طرف دیگر تیم فیروز کریمی در ابتدای مسابقات باخت پرگلی را برابر گل گهر متحمل شد و در هفته دوم نیز توانست به نوعی نتیجه هفته ابتدایی را جبران و با سه گل صنعت نفت را شکست دهد. مطمئناً دیدارهای استقلال و تراکتور سازی تبریز همیشه حساسیت‌های خود را داشته و باید دید در این دیدار چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد.

مظاهری درون دروازه

گلر استقلال در سومین بازی لیگ بیست و یکم، رشید مظاهری خواهد بود. با توجه به مصدومیت سید حسین حسینی در دیدار گذشته برابر ذوب آهن به نظر می‌رسد او به مرز آمادگی برای حضور در این دیدار نرسیده است و قطعاً مظاهری درون دروازه خواهد ایستاد.

سه مدافع همیشگی

فرهاد مجیدی در غیاب عارف غلامی که به دلیل مصدومیت همچنان دور از میادین است با سه دفاع سیاوش یزدانی، محمد دانشگر و محمدحسین مرادمند راهی میدان می‌شود. به نظر می‌رسد مجیدی هنوز هم به بازی با سه دفاع اعتقاد دارد. البته در این خط مجیدی دو مدافع آماده دیگر یعنی روزبه چشمی و عارف آقاسی را در اختیار دارد.

کمربند میانی استقلال

احتمال می‌رود در وسط میدان، جعفر سلمانی، وریا غفوری، آرش رضاوند، امیرحسین حسین زاده و مهدی مهدی پور نفرات مجیدی برای این مسابقه باشند. مهدی مهدی پور در این مسابقه مانند دیدار گذشته آبی‌ها از ابتدا به بازی گرفته خواهد شد؛ این در حالی است که در نیمه دوم نیز به احتمال فراوان بازیکنانی همچون زبیر نیک نفس و سبحان خاقانی به میدان خواهند آمد.

ارسلان در کنار یامگا

به نظر می‌رسد کوین یامگا و ارسلان مطهری بازیکنان مورد نظر فرهاد مجیدی برای قرار گرفتن در خط حمله باشند. آرمان رمضانی و امین قاسمی نژاد نیز می‌توانند به عنوان جانشینان مهاجمان استقلال به ترکیب آبی‌پوشان اضافه شوند. البته عملکرد خوب کوین یامگا در اولین بازی خود با پیراهن استقلال که برابر ذوب آهن رقم خورد باعث شد او خیلی سریع‌تر از دیگر مهاجمان آبی پوش خود را به کادر فنی تحمیل کند.

ترکیب احتمالی استقلال برابر تراکتور سازی تبریز

رشید مظاهری، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، جعفر سلمانی، وریا غفوری، کوین یامگا، ارسلان مطهری و امیرحسین حسین‌زاده

کد خبر 531905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.