استقلال و تنها یک شکست برابر تراکتور در ۸ دیدار اخیر+ جدول

تیم فوتبال استقلال در حالی میزبان تراکتور است که در چهار فصل اخیر آمار بسیار خوبی برابر این تیم داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های استقلال و تراکتور تاکنون ۲۶ بار در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته‌اند که ۹ برد برای هر کدام از دو تیم به دست آمده است. ضمن اینکه هشت دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

بسیاری معتقدند در فوتبال ایران بعد از دو دیدار پرسپولیس و استقلال و همچنین سپاهان و پرسپولیس، حساس‌ترین دیدار، تقابل تراکتور و استقلال است؛ دیداری که اکثراً پر گل و جذاب هم از آب در آمده است. در تقابل‌های این دو تیم دیدارهای پر گل زیاد بوده است؛ به طوری که در ۲۶ رویارویی، ۶۸ گل به ثمر رسیده است که سهم استقلال ۳۶ و تراکتور ۳۲ گل بوده است.

هرچند تراکتور در مجموع در رقابت‌های لیگ برتر آمار بهتری در دیدارهای رو در رو داشته است اما در چهار فصل اخیر تنها یک برد برای تراکتور و پنج برد برای استقلال در این هشت رویارویی رقم خورده است.

یکی از نکات جالب توجه و تاریخی در دیدارهای رو در روی دو تیم چهار برد متوالی تراکتور در تهران است که در ادوار سیزدهم، چهاردهم، پانزدهم و شانزدهم لیگ برتر رقم خورد. همچنین در هفت فصل مابین ادوار دهم تا شانزدهم لیگ برتر، تراکتور در ۶ دیدار از هفت دیداری که در این فصول در تهران برگزار شد استقلال را در خانه خودش شکست داده است.

آمار و ارقام رویارویی‌های استقلال و تراکتور در لیگ برتر به شرح زیر است:

استقلال و تنها یک شکست برابر ترکتور در ۸ دیدار اخیر+ جدول

کد خبر 531793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.