شهر نمایشگاهی اصفهان توسعه می‌یابد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شورای شهر توسعه مجموعه نمایشگاه‌ها و ایجاد شهر نمایشگاهی در این محدوده را اولویت خود می‌داند زیرا گام نهادن در این راستا اقدامی ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نورصالحی امروز _پنج‌شنبه ۶ آبانماه_ در مراسم افتتاحیه بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت ساختمان اصفهان، برگزاری این رویداد را پیشران در توسعه فعالیت‌های صنعتی و کسب‌وکار در کشور دانست.

وی افزود: شورای ششم شهر اصفهان از هیچ اقدامی برای توسعه صنعت ساختمان فروگذار نخواهد کرد و امیدوارم برگزاری این قبیل رویدادها، زمینه رونق کسب‌وکار در کشور باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان به افتتاح و بهره‌برداری اخیر از محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اشاره و تصریح کرد: از تمام کسانی که در احداث این مجموعه نقش داشتند و پس از سال‌ها شرایطی را فراهم کردند که فاز اول نمایشگاه افتتاح شود تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: شورای شهر توسعه مجموعه نمایشگاه‌ها و ایجاد شهر نمایشگاهی در این محدوده را اولویت خود می‌داند زیرا گام نهادن در این راستا اقدامی ارزشمند است.

نورصالحی اضافه کرد: اتاق بازرگانی و فعالان بخش خصوصی باید در راستای توسعه کسب‌وکارها تمام ظرفیت خود را بکار گرفته و به برپایی رویدادهایی که منجر به توسعه اقتصادی در کشور می‌شود کمک کنند.

کد خبر 531725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.