فلاحی: شفافیت آرا نمایندگان موجب افزایش اعتماد مردم می‌شود

نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: شفافیت آرا به همراه عملکرد، موجب افزایش اعتماد مردم می‌شود و لازم است در مابقی نهادها به ویژه اجرایی، مسئله شفافیت عملکرد مدیران مورد توجه قرار بگیرد.

احمد فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد وضعیت طرح شفافیت آرا نمایندگان اظهار کرد: طرح شفافیت آرا نمایندگان مجلس شورای اسلامی علی‌رغم دوره‌های پیشین با استقبال مجلس یازدهم مواجه شد. نمایندگان در ابتدا با کلیات این طرح موافقت کردند و برای بررسی دقیق‌تر به کمیسیون آئین نامه داخلی ارجاع شد و مورد چکش کاری و اصلاح قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به مطالبات مردمی و در خواست نمایندگان، این طرح در اولویت کمیسیون آئین نامه داخلی مجلس قرار گرفت و نهایتاً پس از تصویب در کمیسیون تخصصی، در نوبت صبح صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار گرفته و به نظر می‌رسد زمانی که در صحن مطرح شود، در خصوص برخی از مواد آن پیشنهاداتی از سوی نمایندگان ارائه شود.

نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قطعاً شفافیت آرا به همراه عملکرد، موجب افزایش اعتماد مردم می‌شود و لازم است در مابقی نهادها به ویژه اجرایی، مسئله شفافیت عملکرد مدیران مورد توجه قرار بگیرد.

فلاحی خاطرنشان کرد: مجلس در خصوص مبحث شفافیت پیشگام شده و انتظار می‌رود دستگاه‌های دیگر نیز در این راستا قدم بردارند؛ شفافیت آرا به تنهایی کافی نبوده و لازم است عملکرد نمایندگان و مدیران نیز شفاف شود.

کد خبر 531651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.