قیمت ماشین ام وی ام، روی موج نوسان بازار

خودرو ام وی ام ۳۱۵ از سال ۱۳۹۱ مهمان بازار ایران شد و پس از آن با نسخه فیس لیفت و جذاب‌تر در بازار خودرو مورد توجه قرار گرفت.

خودروهای هاچ بک همیشه از جمله پرفروش‌ترین خودروهای هر برند محسوب می‌شوند. بازار خرید و فروش هاچ بک ها در ایران نیز همچون سایر کشورها با استقبال خوبی همراه است؛ چه هاچ بک داخلی همچون پراید و چه ام وی ام ۱۱۰ چینی، طی سال‌های اخیر فروش قابل توجهی را در بازار تجربه کرده‌اند.

خودرو ام وی ام ۳۱۵ نیز یکی از خودروهای هاچ بک و پرطرفداری است که طی یک دهه اخیر توانسته است به جمع خانواده هاچ بک های بازار ایران بپیوندد. خودرویی با امکانات به مراتب بیشتر از پراید و ۲۰۶، ظاهری جذاب‌تر و البته قیمتی گران‌تر.

ام وی ام ۳۱۵ از سال ۱۳۹۱ مهمان بازار ایران شد و پس از آن با نسخه فیس لیفت و جذاب‌ترش در سال ۱۳۹۴ توانست به خوبی طرفداران خودروهای چینی را به سمت خود سوق دهد، اما پس از آن با ورود سایر مدل‌های چینی از کراس اوور تا شاسی بلندهایی که مدیران خودرو وارد بازار کرد، کم کم از محبوبیتش کاسته شد.

با این حال اما این روزها MVM ۳۱۵ در بازار خودروهای دست دوم از ۳۰ میلیون تومان سال ۱۳۹۵ به مبلغی بیش از ۱۵۰ میلیون تومان رسیده و در بازار ماشین‌های دست دوم هاچ بک جولان می‌دهد. به نظر می‌رسد ام وی ام ۳۱۵ دیگر همچون گذشته محبوب نیست و سایر محصولات چینی وارد شده مدیران خودرو همچون ام وی ام X۲۲ بیش از پیش در بازار خودروهای دست دوم رونق دارد.

قیمت روز خودرو ام وی ام (mvm)

  • ام وی ام ۳۱۵(mvm) اسپرت اکسنتسال تولید: ۱۳۹۹ (قیمت :۳۱۰.۰۰۰.۰۰۰)
  • ام وی ام ۳۱۵(mvm) پلاس سال تولید: ۱۳۹۹ (قیمت :۳۷۰.۰۰۰.۰۰۰)
  • ام وی ام ۳۱۵(mvm) پلاس سال تولید: ۱۴۰۰ (قیمت :۴۲۰.۰۰۰.۰۰۰)
  • ام وی ام MVM) X۲۲) اسپرتسال تولید: ۱۳۹۹ (قیمت :۴۶۰.۰۰۰.۰۰۰)
  • ام وی ام MVM) X۲۲) اسپرت دنده سال تولید: ۱۴۰۰ (قیمت :۴۱۰.۰۰۰.۰۰۰)
  • ام وی ام MVM) X۵۵) اکسنت سال تولید: ۱۳۹۹ (قیمت :۷۴۰.۰۰۰.۰۰۰)

منبع: خودرو۴۵

کد خبر 531647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.