ناوگروه هفتاد و هفتم نیروی دریایی ارتش از ماموریت بازگشت

ناوگروه اطلاعاتی عملیاتی هفتاد و هفتم نیروی دریایی ارتش پس از ۷۷ روز ماموریت بین المللی و اسکورت کشتی‌های نفتکش و تجاری جمهوری اسلامی ایران در دریای سرخ و خلیج عدن امروز چهارشنبه به بندرعباس بازگشت.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه استقبال از ناوگروه هفتاد و هفتم این نیرو با اشاره به اینکه امروز اجرایی کردن دستورات فرماندهی معظم کل قوا در درجه اول برای نیروی دریایی مایه افتخار است، گفت: مثل همیشه گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستیم و سعی می‌کنیم با دقت و حداکثر توانمندی آنچه که مدنظر ایشان است را به بهترین نحو انجام دهیم.

وی افزود: در نیروهای راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، شعار همیشگی ما «راه ما راه حسین است» را سرلوحه خود قرار داده‌ایم.

امیر دریادار ایرانی اظهار کرد:: نیروی دریایی ر ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول سال‌ها چند نشان اقتدار از جمله اولین مدال نگین خلیج فارس در هفتم آذرماه ۱۳۵۹ از سوی حضرت امام خمینی (ره) و عنوان راهبردی بودن توسط رهبر معظم انقلاب را کسب کرده و اکنون نیز یک ارتش مهدوی خطاب می‌شود که نشان می‌دهد نیروی دریایی ارتش نمایشگاه ارزش‌های اسلامی است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: هر حرکت کارکنان نیروی راهبردی ارتش در عمق دریاها به عنوان کسانی که در قلب مقابله با تهدید و تحریم قرار گرفته اند، باعث فاصله گرفتن دشمن از مرزهای میهن اسلامی می‌شود. همه اینها نشأت گرفته از یک فرماندهی بسیار توانمند مقتدر و دشمن شناس است که توانسته به موقع و در زمان مناسب از رزمندگانش به بهترین نحو استفاده کند.

وی تاکید کرد: اگر شاهرگ اقتصادی کشور در امنیت کامل است، نتیجه زحمات همه کارکنان نیروی دریایی ارتش و پشتیبانی سلسله مراتب بالاتر است که جای قدردانی دارد.

امیر دریادار دوم ایرانی یادآور شد: حضور ما در دریا تداوم دارد و امروز در نیروی دریایی این فرهنگ حاکم است که آنچه از تجهیزات در اختیار داریم با تکیه بر توان داخلی و با استفاده از دانشمندان و متخصصان ایرانی به سمت بهینه سازی و نوسازی می‌رود و این حضور با کیفیت بسیار بالاتر ادامه خواهد داشت.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش خطاب به کارکنان و فرمانده ناو گروه ۷۷ گفت: کار شما بسیار ارزشمند است و همه غیرت شما را تحسین می‌کنند و امیدواریم که همیشه با افتخار، پرچم ایران را در آب‌های بین‌المللی به اهتزاز دربیاورید.

بر اساس این گزارش، ناوگروه ۷۷ توانست با ۷۷ روز مأموریت دریایی و پیمودن ۱۰ هزار و ۵۰۰ مایل دریایی و همچنین با بهره‌گیری از کارکنان متعهد و ولایت مدار، پرچم ایران اسلامی را در آب‌های بین‌المللی به ویژه دریای سرخ به اهتزاز در آورد.

کد خبر 531601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.