بنزین گران نمی‌شود/امکان دریافت بنزین آزاد هم وجود ندارد

سخنگوی وزارت نفت با اشاره به اینکه مشکل جایگاه‌های سوخت کشور فنی است، گفت: این موضوع هیچ ارتباطی به گران شدن بنزین نداشته و قرار نیست بنزین گران شود.

علی فروزنده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با مشکل جایگاه‌های سوخت کشور اظهار کرد: این موضوع کاملاً مشکل فنی است و تغییری در قیمت بنزین ایجاد نخواهد شد.

وی افزود: مردم اکنون نمی‌توانند به صورت آزاد بنزین دریافت کنند و کارشناسان در حال رفع این مشکل هستند.

مشخص نیست چه زمانی این مشکل رفع شود

سخنگوی وزارت نفت گفت: مشخص نیست چه زمانی این مشکل رفع و امکان سوخت‌گیری به صورت آزاد فراهم شود.

به گزارش ایمنا، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در پی توقف فعالیت برخی از جایگاه‌های عرضه سوخت کشور در روز جاری اطلاعیه‌ای صادر کرد، متن اطلاعیه به این شرح است:

به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند به دلیل بروز مشکل فنی در سامانه هوشمند سوخت موقتاً امکان سوخت‌گیری در برخی از جایگاه‌های عرضه سوخت با اختلال مواجه شده و عرضه سوخت خارج از سیستم سامانه سوخت با نرخ دوم در حال انجام است، لذا تا رفع مشکل فنی از هموطنان عزیز تقاضا داریم صبوری نمایند.

ضمناً پیرامون تأمین بنزین و نفت و گاز در جایگاه‌ها مشکلی وجود ندارد و فرآورده به میزان کافی در انبارهای نفت و جایگاه‌ها وجود دارد و هیچ‌گونه نگرانی در این خصوص متصور نمی‌باشد. ضمناً شایعات مربوط به افزایش قیمت سوخت نیز قویاً تکذیب می‌شود.

بر اساس تصاویر منتشر شده در شبکه خبر، مسئولان جایگاه اعلام کردند سوخت‌گیری به صورت آزاد انجام می‌شود اما لازم است کارشناسان وزارت نفت سیستم‌ها را از حالت هوشمند خارج کنند تا امکان سوخت‌گیری آزاد ایجاد شود، فعلاً جایگاه‌ها خلوت است و جایگاه‌ها منتظر حضور کارشناسان وزارت نفت برای تغییر سامانه سوخت‌گیری هستند.

کد خبر 531380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.