اختلال در جایگاه های سوخت کشور ارتباطی به گرانی حامل‌های انرژی ندارد

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: اختلال در جایگاه‌های سوخت کشور هیچ ارتباطی به گرانی حامل‌های انرژی نداشته و مردم نگرانی در این زمینه نداشته باشند و در صورتی که نیاز به سوخت ندارند فعلا به جایگاه‌های سوخت رسانی مراجعه نکنند.

مصطفی نخعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص اختلال در سامانه سوخت رسانی کشور اظهار کرد: طی ساعات گذشته اختلالی در سامانه هوشمند سوخت رسانی جایگاه‌های پمپ بنزین کشور به وجود آمده که مسئولان ذی‌ربط در حال بررسی دلیل وقوع این اختلال و رفع آن هستند.

وی افزود: با دستور مستقیم وزیر نفت تا زمانی که این اختلال وجود داشته باشد، مردم می‌توانند از بنزین با نرخ سه هزارتومانی و گاز ۶۰۰ تومانی استفاده کنند؛ زیرا تیم‌های پشتیبانی سامانه هوشمند سوخت رسانی در استان‌ها و نواحی مختلف کشور در حال آماده سازی جایگاه‌ها برای استفاده مردم از سوخت با نرخ آزاد هستند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این اختلال هیچ ارتباطی به گرانی حامل‌های انرژی نداشته و مردم نگرانی در این زمینه نداشته باشند و در صورتی که نیاز به سوخت ندارند به جایگاه‌های سوخت رسانی مراجعه نکنند.

نخعی تصریح کرد: دلیل قطعی این اختلال هنوز مشخص نیست؛ ممکن است حمله سایبری و خرابکاری یا اختلالی جزئی باشد.

کد خبر 531377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.