رونمایی از سامانه جدید مدیریت آرامستان شهرداری سمنان

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان از آغاز به کار سامانه جدید مدیریت آرامستان شهرداری با نام «معراج» خبر داد.

وحید پرویزی در گفت و گو با ایمنا اظهار کرد: با توجه به اینکه سازمان مدیریت آرامستان شهرداری سمنان، یکی از سازمان‌های مهم و خدمت رسان به شهر و شهروندان است و این سازمان برای خدمت رسانی در امور متوفیان از سامانه نرم افزاری مناسبی برخوردار نبوده این سامانه جدید طراحی و پیاده سازی شد که با توجه به ماهیت عملکرد و اهداف تحت پوشش با عنوان "معراج" نام گذاری شده است.

وی افزود: این سامانه با بومی‌نگری و با توجه به نیازمندی‌های کاربردی شهرداری سمنان و سازمان آرامستان و همچنین با هدف بهینه سازی و افزایش کیفیت و سرعت ارائه خدمات طراحی شده است.

پرویزی تصریح کرد: سامانه معراج توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان طراحی شد و در فاز نخست به صورت آزمایشی راه اندازی شده است و بزودی سایر امکانات کاربردی آن برای سایر بخش‌های شهرداری و شهروندان عرضه خواهد شد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات شهرداری سمنان خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین وظایف سازمان فاوا شهرداری سمنان، شناسایی نیازمندی‌های شهرداری و پاسخگویی مناسب با ابزارها و امکانات حوزه فناوری اطلاعات است و سامانه معراج نیز در جهت پیشرفت و توسعه خدمات شهرداری و یکپارچه سازی داده‌ای شهرداری سمنان طراحی و پیاده سازی شده است.

کد خبر 531308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.