انتخاب چهره‌های ماندگار تبلیغ در شهرستان‌های استان اصفهان

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، گفت: در ادامه طرح موفق معرفی چهره‌های ماندگار تبلیغ در شهر اصفهان، تصمیم گرفته شد تا چهره‌های ماندگار تبلیغ در شهرستان‌های استان اصفهان که فعالیت شاخص در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی داشته اند نیز معرفی شوند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام حامد اهتمام اظهار کرد: اعزام مبلغ و آموزش‌های تخصصی با هدف دانش افزایی، مهارت آفرینی و با رویکرد تمرکززدایی در حوزه‌های تبلیغی در مراکز کم برخوردار و مستعد در سراسر استان اصفهان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در قدم اول در چهار منطقه سمیرم، شهرضا، لنجان و فلاورجان با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، مدیران حوزوی برادران و خواهران و ائمه جمعه هر شهرستان، کمیته‌ای برای بررسی و رصد موضوعات و مسائل مورد نیاز شهرستان‌ها در حوزه خانواده، تعمیق ایمان و باور دینی، کودک و نوجوان و دیگر حوزه‌ها را تشکیل شد.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: پس از دریافت گزارش کمیته شهرستان‌های مختلف استان اصفهان، مبلغان متخصص متناسب با نیاز منطقه برای پیگیری و مدیریت آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی به منطقه هدف اعزام می‌شوند.

اهتمام ادامه داد: یکی از وظایف این کمیته توجه ویژه برای تشکیل پرونده تبلیغی در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان است تا طلاب و مبلغان منطقه به صورت منسجم‌تر بتوانند وارد عرصه تبلیغ شوند و مطمئناً این کار با هدف ایجاد انگیزه و رویکرد تسهیل گری انجام می‌شود.

وی گفت: یکی از اهدافی که ما در معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به دنبال آن هستیم، تکریم و بزرگداشت چهره‌های ماندگار تبلیغ در شهرستان‌های استان اصفهان است که با ایجاد مجمع طلاب و مبلغان ذیل مدیریت امام جمعه هر شهرستان انجام خواهد شد.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، خاطر نشان کرد: در سال‌های گذشته از آیت الله العظمی شیخ حسین مظاهری، مرحوم حجت الاسلام و المسلمین شیخ مهدی مظاهری، مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ غلامرضا فیروزیان، مرحوم آیت الله حاج شیخ یدالله رحیمیان دستجردی و مرحوم آیت الله مهاجر به عنوان چهره ماندگار تبلیغ در اصفهان تجلیل شده است.

کد خبر 531294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.