عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم آبان ماه

در این بسته خبری از اجرای طرح انضباط شهری در ساری تا اجرای ۵۰ برنامه‌ پدافند غیر عامل در بوشهر و لزوم توجه به شهر دیجیتال را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود که در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

اجرای عملیات لایروبی و پاکسازی انهار اسلامشهر

شهرداری اسلامشهر با هدف جلوگیری از هر گونه آب‌گرفتگی در سطح شهر عملیات لایروبی انهار (کانال‌های روباز و بسته) را در سطح منطقه یک انجام داد.

اجرای طرح انضباط شهری در ساری

نخستین مرحله طرح انضباط شهری ویژه اصناف باهدف تحقق حقوق شهروندان توسط شهرداری و با همکاری اماکن و نیروی انتظامی در خیابان ملأ مجدالدین اجرایی شد.

اجرای طرح طعمه گذاری و امحای حیوانات موذی در مشکین شهر

حسین میرزایی، معاون خدمات شهر شهرداری مشکین دشت گفت: طرح طعمه گذاری و امحای حیوانات موذی در راستای اجرای مطالبات شهروندان و با هدف ارتقای سلامت جامعه و پاکسازی محیط شهری در مشکین دشت اجرا شد.

اختصاص ساعت آموزشی جشنواره کتابخوانی رضوی به کارکنان شهرداری سبزوار

سیدرضا کوشکی، مدیر آموزش و پژوهش شهرداری سبزوار از حضور بیش از ۷۹۰ نفر از همکاران شهرداری و سازمان‌های زیر مجموعه در این دوره آموزشی خبر داد و گفت: کارکنان شرکت کننده در این جشنواره که موفق به کسب امتیازهای لازم شوند، حائز دریافت گواهی‌نامه های آموزشی عمومی به مدت ۸ ساعت در چهارچوب نظام آموزش کارکنان دولت خواهند شد.

شستشوی مستمر زیرگذر عابر پیاده کاووسیه قدس

رضا حیدری، معاون خدمات شهری شهرداری قدس گفت: یکی از مواردی که می‌تواند شهروندان را ترغیب به استفاده از زیرگذر عابر پیاده کاووسیه کند، پاکیزگی محیط این زیرگذر است که به همین منظور نیروهای خدمات شهری به صورت مستمر اقدام به پاکسازی و شست و شوی این زیرگذر می‌کنند تا رغبت شهروندان نسبت به تردد از این مسیر افزایش پیدا کند.

تهیه طرح ساماندهی خیابان هجرتی تقاطع بلوار پرستار قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: به منظور جلوگیری از پارک حاشیه‌ای خودروها در خیابان هجرتی واقع در بلوار پرستار طرح ساماندهی این معبر تهیه شده است.

دف نوازی در پارک بش قارداش بجنورد

محمدرضا موفق، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد گفت: برنامه دف نوازی با مشارکت سپاه جوادالائمه، انجمن هنرمندان و شهرداری، و به مناسبت میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و هفته وحدت با هدف ارتقای نشاط اجتماعی در پارک بش قارداش اجرا شد.

برنامه‌های شهرداری بوشهر در هفته پدافند غیرعامل

حسین حیدری، شهردار بندر بوشهر گفت: این شهرداری برای بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل بیش از ۵۰ برنامه اجرایی می‌کند.

شهر دیجیتال در دستور کار مدیران شهری قرار بگیرد

مهدی جمالی نژاد، رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: برای توسعه صنعت و کارآفرینی باید به سمت شهر دیجیتال حرکت کرد تا محیط زیست سالم باقی بماند.

احیای روشنایی پارک‌های شهر بجنورد

هدایتی، رئیس اداره تأسیسات شهرداری بجنورد گفت: بازنگری، اصلاح و احیای روشنایی بوستان‌ها و پارک‌های شهر بجنورد در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 531202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.