آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد بدون آزمون دانشگاه تهران از امروز

پذیرفته‌شدگان بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع کارشناسی‌ارشد سال تحصیلی از امروز دوشنبه سوم آبان می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

به گزارش ایمنا، معاونت آموزشی دانشگاه تهران با صدور اطلاعیه‌ای شرایط ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان بدون آزمون استعدادهای درخشان دوره کارشناسی‌ارشد سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را اعلام کرد.

پذیرفته‌شدگان بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع کارشناسی‌ارشد سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از امروز سوم تا چهارشنبه ۵ آبان می‌توانند نسبت به ثبت نام خود در این آزمون اقدام کنند.

بر اساس اعلام دانشگاه تهران، پذیرفته‌شدگان بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع کارشناسی‌ارشد سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به صورت غیرحضوری است و پذیرفته‌شدگان بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع کارشناسی‌ارشد سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ برای ثبت نام به سامانه reg.ut.ac.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

همچنین زمان ثبت‌نام حضوری توسط پردیس، دانشکدگان و دانشکده محل قبولی متعاقباً اعلام خواهد شد. دانشجویان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت معاونت آموزشی دانشگاه به آدرس academics.ut.ac.ir مراجعه شود.

دانشگاه تهران همچنین اعلام کرد هیچ مسئولیتی در قبال محتوای دیگر شبکه‌های اجتماعی که با استفاده از نام و نشان دانشگاه و با نام‌های مختلفی فعالیت می‌کنند، ندارد. این شبکه‌ها غیرقانونی هستند و مورد تأیید دانشگاه تهران نیستند. دانشجویان از پیوستن به آنها جدا خودداری کنند. زیرا اطلاعات و اخبار آنها ممکن است نادرست باشد.

منبع: ایسنا

کد خبر 531193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.