پنجره نقل و انتقالاتی تیم بلافاصله بعد بازی با گل گهر باز شد

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: نفت سال‌هاست فوتبال خوب و مبتنی بر تکنیک فردی و مهارت جمعی ارائه می‌کند، ما روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کردیم و با شناخت کافی پا به میدان نبرد می‌گذاریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فیروز کریمی در نشست خبری قبل از بازی با صنعت نفت آبادان، اظهار کرد: با توجه به مسائل هفته اول و نتایج دو تیم، دیدار امروز اهمیت زیادی دارد. بازی درگیرانه و فیزیکی خواهیم داشت که تمهیدات لازم برای این بازی اندیشیده شده تا دست پر از زمین خارج شویم. صنعت نفت تیم خوب و منسجمی است، ما هم تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم تا نتیجه کامل بگیریم.

وی با بیان اینکه پنجره نقل و انتقالاتی تیم بلافاصله بعد بازی با گل گهر باز شد، تصریح کرد: ارکان باشگاه در این خصوص زحمات زیادی کشیدند و تمامی بچه‌ها آمادگی حضور در مسابقه را دارند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در خصوص محرومان و مصدومان تراکتور برای این بازی، خاطر نشان کرد: محمدی و واسعی مصدوم هستند که کادر پزشکی برای رساندن واسعی به این بازی تلاش کردند.

کریمی با اشاره به اینکه صنعت نفت تیم خوبی است و می‌توانست هفته نخست بازنده نباشد، گفت: نفت سال‌هاست فوتبال خوب و مبتنی بر تکنیک فردی و مهارت جمعی ارائه می‌کند، ما روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کردیم و با شناخت کافی پا به میدان نبرد می‌گذاریم.

کد خبر 531096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.