قالیباف: قدرت انقلاب اسلامی در دل ۸۰ میلیون ایرانی است

رییس مجلس شورای اسلامی قدرت انقلاب اسلامی را در دل ۸۰ میلیون جمعیت توصیف کرد و گفت: در نظام جمهوری اسلامی باید به مردم بیش از پیش توجه شود البته همراه کردن مردم کار سختی است.

به گزارش ایمنا به نقل از خانه ملت، محمدباقر قالیباف روز دوشنبه -سوم آبانماه- در پنجمین اجلاسیه سراسری اساتید شبکه تربیتی بسیج صالحین اظهار کرد: بحث تربیت در این مقطع زمانی که جبهه اصلی حزب خدا و حزب شیطان با تمام قوا مقابل هم قرار گرفته‌اند، موضوع مهمی است. طرح صالحین به این دلیل اهمیت دارد چون جهاد تبیین مهم است و این دستور مقام معظم رهبری است.

وی درباره اهمیت تبیین افزود: تبیین برای مردم مهم است و اگر مردم نباشند؛ انقلاب اسلامی و افکار بلند و اندیشه سیاسی امام (ره) کجاست؟ وقتی از اول اسلام تا امروز هر جا، اسلام آسیب دیده؛ همه مشکلات از این بود که مردم نبودند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وقتی تشکیل حکومت دادیم نباید مردم را از هم جدا کرد و مردم از هر مذهب، قوم، دین و طایفه‌ای مهم هستند. در نظام جمهوری اسلامی باید به مردم بیش از پیش توجه شود البته همراه کردن مردم کار سختی است.

قالیباف ادامه داد: امام خمینی (ره) سال ۱۳۴۲ به این نکته ایمان داشتند که سنت‌های الهی پابرجاست و برای تحقق دین مقابل ظلم ایستاد و هزینه داد. درست در زمانی که دو قطبی مطلق در جبهه غرب و شرق وجود داشت ولی امام (ره) با تمام وجود باور داشتند که سنت‌های الهی تبدیل و تحویل نمی‌شوند.

وی تاکید کرد: امام (ره) آن زمان نه به سراغ توده‌ای‌ها و یا نیروهای مسلح رفتند. بلکه خودشان بودند و خدایشان و همه مردم پای کار آمدند تا در نهایت انقلاب پیروز شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب تا امروز حزب شیطان و استکبار مقابل انقلاب اسلامی ایستادند، گفت: استکبار از هیچ اقدامی فروگذار نکرده ولی انقلاب اسلامی تا امروز با قدرت به مسیر خود ادامه داده است.

قالیباف تاکید کرد: قدرت انقلاب در دل ۸۰ میلیون جمعیت است و اگر دل مردم با انقلاب همراه نبود ما دچار مشکل می‌شدیم. ما در اداره کشور مردم را از عرصه‌های مختلف یا حذف کردیم یا دسته‌بندی و گروه‌بندی کردیم و مشکلاتی که امروز در حوزه اجرایی داریم ناشی از حذف مردم است.

کد خبر 531046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.