۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
قابلیت جدید در کلاب‌هاوس

کلاب هاوس به زودی ویژگی کاربردی جدید به نام Pinned Links را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ویژگی کاربردی جدید Pinned Links به کاربران این اجازه را می‌دهد که لینک‌های مورد نظر خود را در روم‌های کلاب‌هاوس پین کنند، در این صورت افراد می‌توانند به راحتی لینک‌های مختلف را با دیگران به اشتراک بگذارند. به نظر می‌رسد که این ویژگی از ۲۷ اکتبر در دسترس کاربران هر دو سیستم عامل اندروید و iOS قرار خواهد گرفت. کلاب‌هاوس قصد دارد از این ویژگی برای کمک به کسب درآمد کاربران این شبکه اجتماعی استفاده کند. در واقع، کاربران می‌توانند از طریق به اشتراک گذاری لینک‌ها افراد را دعوت به خرید کنند یا آن‌ها را صفحه محصولات خود هدایت کنند.

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که بعضی از لینک‌ها ممکن است به دلایل متفاوت مانند مسائل امنیتی با محتوای نامناسب اجازه پین شدن نداشته باشد. هنوز توضیحی در مورد لینک‌های مجاز برای پین شدن ارائه نشده است، اما به این موضوع اشاره شده است که پین کردن لینک‌هایی با محتواهای غیر اخلاقی مجاز نیست. مدیران روم‌های شبکه اجتماعی صوتی کلاب هاوس می‌توانند لینک‌ها را بدون نظر گرفتن تعداد فالوورها اضافه یا حذف کنند.

کلاب هاوس پیش از این نیز از قابلیت‌های جدید دیگر مانند Universal Search برای جستجو در محتوای چت روم‌ها رونمایی کرد. ویژگی Replay نیز برای ضبط محتوای صوتی، ویژگی Clips برای فراهم کردن فایل ضبط شده ۳۰ ثانیه‌ای از محتوای صوتی با قابلیت به اشتراک گذاری برای دیگران و ویژگی Spatial Audio نیز با هدف تجربه کاربری بهتر برای همه کاربران ارائه شده است.

کد خبر 531010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.