از رئیس جمهور و هیئت وزیران برای بازدید از اصفهان دعوت کردیم

نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در حاشیه مکاتباتی که در خصوص مشکلات زاینده رود با وزرا و معاون رئیس جمهور انجام شد، از رئیس قوه مجریه و هیئت وزیران به ویژه وزیر نیرو برای بازدید میدانی از اصفهان و مناطق آبریز زاینده‌رود، دعوت شد.

محمد تقی نقدعلی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص مشکل فرونشست اصفهان اظهار کرد: نمایندگان اصفهان در خصوص مبحث زاینده رود و فرونشست اصفهان مکاتبات فراوانی با مسئولین ذی‌ربط از جمله وزیر نیرو، وزیر کشاورزی و معاون پارلمانی رئیس جمهور داشته‌اند که در آن نسبت به حل معضل آب اصفهان تاکید کردند.

وی افزود: متأسفانه تا این لحظه دولت هنوز هیچ برنامه‌ای برای ساماندهی و جبران مشکلات اصفهان نداشته است؛ البته مقامات اجرایی وعده‌هایی را در این خصوص مطرح کردند که امیدواریم به مراحل عملیاتی و اجرایی نزدیک شود.

نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قطعاً یکی از اولویت‌های رئیس جمهور توجه به مشکلات اصفهان است؛ زیرا این استان مهد انقلاب بوده و نباید از کنار این موضوع به راحتی گذشت. استان اصفهان از وجهه بین‌المللی نیز برخوردار است.

نقدعلی تصریح کرد: در حاشیه مکاتباتی که در خصوص مشکلات زاینده رود با وزرا و معاون رئیس جمهور انجام شد، از رئیس قوه مجریه و هیئت وزیران به ویژه وزیر نیرو، برای بازدید میدانی از اصفهان و مناطق آبریز زاینده‌رود، دعوت شد.

وی تاکید کرد: دولت باید در خصوص منابع آبریز مشترک اصفهان و چهارمحال و بختیاری تدبیری بیاندیشد؛ در غیر این صورت منافع استان به خطر خواهد افتاد.

کد خبر 530990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.