نمی خواهیم اشتباهات قبلی را تکرار کنیم/ کار با توپ کریستوفر کمک می‌کند اروپایی بازی کنیم

سپاهان روز گذشته دومین دیدار خود در لیگ بیست و یکم را با کسب بردی مقتدرانه برابر نفت مسجد سلیمان جشن گرفت. سپاهانی‌ها که در دو هفته ابتدایی گلی را دریافت نکرده‌اند، پنج گل را وارد دروازه حریفان کرده‌اند که نشان می‌دهد طلایی‌پوشان یکی از مدعیان جدی قهرمانی لیگ امسال هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گئورگی گولسیانی، مدافع گرجستانی این تیم یکی از سه گل سپاهان را روی کرنر ارسالی به تور دروازه نفت مسجد سلیمان چسباند تا یک بار دیگر شم بالا گلزنی خود در قامت یک مدافع را به رخ بکشد. او می‌گوید که "همواره اینکه گل نخورید، حس خوبی دارد. در این دو مسابقه دروازه‌مان را بسته نگه داشتیم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا گل‌های کمتری در این فصل دریافت کنیم. برای هماهنگی دفاعی تلاش خواهیم کرد و نمی‌خواهیم اشتباهات مشابه قبل را تکرار کنیم. " آنچه در ادامه می‌خوانید گفت و گوی ایمنا با گولسیانی است:

لیگ را بسیار خوب آغاز کردید و توانستید دو دیدار نخست را با برد پشت سر بگذارید. در این باره توضیح می‌دهی؟

برای شروع خوب‌مان خیلی خوشحالم ولی این به معنا همه چیز نیست. عمده فصل پیش روی ما است. امیدوارم سپاهان فصل به فصل قدرت‌مندتر شود اما باید برخی مسائل جدی خود را تقویت کنیم تا بتوانیم تیم را هماهنگ و آماده نگه داریم.

در مقابل مس و نفت مسجد سلیمان گلی را دریافت نکردید. فکر می‌کنم این فصل تو و سایر مدافعین سپاهان نسبت به سال قبلی عملکرد بهتری داشته باشید. آیا موافقی؟ و اینکه علت آن را چه می‌دانی؟

همواره اینکه گل نخورید، حس خوبی دارد. در این دو مسابقه دروازه‌مان را بسته نگه داشتیم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا گل‌های کمتری در این فصل دریافت کنیم. برای هماهنگی دفاعی تلاش خواهیم کرد و نمی‌خواهیم اشتباهات مشابه قبل را تکرار کنیم.

ارتباط مدافعان با کریستوفر کنت که تازگی به تیم اضافه شده چطور است؟ آیا با او به هماهنگی رسیده‌اید؟

بله. باهم هماهنگی داریم و تلاش می‌کنیم تا بازی‌سازی کنیم. کار با توپ کریستوفر خوب است و می‌خواهیم برخی از سیستم‌های مدرن اروپایی را اجرا کنیم تا مدل بازی‌مان ارتقا پیدا کند.

در بازی روز گذشته موفق شدی گلی را به ثمر رسانی. فکر می‌کنی این فصل هم بتوانی مثل دو فصل قبلی گل‌های مهمی را برای سپاهان بزنی؟

نمی‌دانم در آینده چه خواهد شد اما در حال حاضر خوشحالم که گل زده و به تیم کمک کرده‌ام.

دانیال اسماعیلی‌فر که در کنارت بازی می‌کند، این روزها درخشش خوبی دارد اما همان طور که می‌دانی به تیم ملی دعوت نمی‌شود. آیا او را شایسته بازی کردن در تیم ملی می‌بینی؟

دانیال بازیکن خوبی است. او سزاوار این است که شانس حضور در تیم ملی را داشته باشد. اما درباره من چه فکر می‌کنی؟ تیم ملی کشورم هم من را دعوت نمی‌کند!

کد خبر 530965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.