سعی می‌کنم بازیکنان را سالم به پلی آف برسانم/تجربه بازیکنان در پیروزی تاثیر داشت

سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: مس رفسنجان در ست چهارم عملکرد خوبی داشت که اگر در این ست پیروز می‌شدند برای من قانع کننده بود زیرا عملکرد خوبی داشتند، اما دو دفاع و سرویس خوب از بازیکنان باتجربه ما باعث شد تا مس رفسنجان تحت تأثیر قرار بگیرد و بتوانیم نتیجه را به نفع خود عوض کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رحمان محمدی راد پس از پیروزی سه بر یک مقابل مس رفسنجان، اظهار کرد: بازی خوبی بود، با توجه به بازی تدارکاتی که با مس رفسنجان انجام دادیم توقع داشتم بازی سختی باشد. مس رفسنجان تیم با تجربه و با کیفیتی است که والیبالی منظم بازی کردند و به جز دو ستی که شکل بازی آنها را بهم ریختیم توانستند ما را تحت فشار قرار دهند، به این تیم تبریک می‌گویم در نخستین بازی عملکرد خوبی داشتند. با توجه به تمرینات و بازی‌هایی که داشتیم، توقعم از تیم خودمان بیشتر بود ولی برای بازی اول راضی کننده بود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا، مبنی بر اینکه چه برنامه‌ای برای خالی نماندن پشت دفاع و بهتر شدن عملکرد سرویس دارید، تصریح کرد: بازیکنان حریف توپ‌ها را به شکلی می‌زدند که گرفتن آن سخت بود و توقع هم نداشتم بازیکنانم آن توپ‌ها را بگیرند، اما هر بازیکنی که برای سرویس می‌رود انتظار بهترین عملکرد را از او دارم زیرا قصد داریم دریافت تیم حریف را با مشکل مواجه کنیم و با یک دفاع منظم جلوی حملات را بگیریم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان با تاکید بر اینکه چهارشنبه با پیکان بازی خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شناختی از پیکان نداریم بازی سختی خواهد بود، امیدوارم مقابل این تیم نخست شکل بازی خود را درست کنیم و بعد از آن مواردی که کار کردیم را در زمین پیاده کنیم.

محمدی راد در خصوص حذف شدن دو وقت قانونی استراحت گفت: جز افرادی بودم که می‌خواستم این دو زمان برداشته شود زیرا دو تایم وقت استراحت برای مربی میزبان و دو تایم وقت استراحت برای تیم حریف در یک ست کافی است.

وی با تاکید اینکه تجربه و کیفیت بازیکنان به ما کمک کرد تا پیروز شویم، خاطرنشان کرد: مس رفسنجان در ست چهارم عملکرد خوبی داشت که اگر در این ست پیروز می‌شدند برای من قانع کننده بود زیرا عملکرد خوبی داشتند، اما دو دفاع و سرویس خوب از بازیکنان باتجربه ما باعث شد تا مس رفسنجان تحت تأثیر قرار بگیرد و بتوانیم نتیجه را به نفع خود عوض کنیم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان اضافه کرد: با توجه به اینکه پدر فرهاد قائمی در بیمارستان بستری است این بازیکن خود را برای بازی رساند و با چشمانی پر از اشک سالن را ترک کرد که به نمایندگی از باشگاه سپاهان از او تشکر می‌کنم و امیدوارم پدرش هرچه زود تر سلامتی خود را به دست آورد.

محمدی راد به عملکرد سامان فائزی اشاره و تصریح کرد: فائزی به زمان بیشتری برای هماهنگی نیاز دارد، شروع خوبی نداشت ولی از عمد به این بازیکن بازی دادم تا فرصت بیشتری برای برگشتن به مسابقه داشته باشد. با توجه به اینکه لیگ سختی را داریم به این بازیکنان در ادامه کار نیاز دارم، باید دوبازی در هفته انجام دهیم که نمی‌شود مدام از یک سری بازیکن استفاده کرد و بازیکنان باید ریکاوری شوند. سال گذشته به واسطه مصدومیت میرزاجانپور تیم آسیب دید که نمی‌خواهم امسال این اتفاق رخ دهد و سعی دارم تمامی بازیکنان را سالم به مرحله پلی آف برسانم.

کد خبر 530947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.