تعداد بازیکنان ملی پوش، تفاوت مس رفسنجان و سپاهان بود

سرمربی تیم والیبال مس رفسنجان گفت: دو تایم استراحت از بازی‌ها حذف شده که در روند تیم ما تأثیر گذار بود، زیرا مجبور بودیم در مواقعی که نیاز نداریم تایم بگیریم. چندین سال بازیکنان لیگ ما این دو تایم استراحت را داشتند و برای آنها جا افتاده بود که نبود آن تأثیر گذار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اسماعیل بادرنگین پس از شکست سه بر یک مقابل سپاهان، اظهار کرد: به تیم سپاهان و بازیکنان تیم خودمان خسته نباشید می‌گویم، بازیکنانم خیلی خوب کار کردند. تعداد بازیکنان ملی پوش، تفاوت تیم ما با سپاهان بود که این تیم مهره‌های زیادی دارد و در امتیازهای آخر هر ست به جز ست دوم، تجربه بازیکنان سپاهان به این تیم کمک کرد.

وی ادامه داد: به صورت اتفاقی اولین بازی را در لیگ برتر با سپاهان داشتیم، تجربه‌ای که در تورنمنت چهار جانبه قبل از برگزاری لیگ به دست آوردیم توانست کمک زیادی به ما بکند که کارهای تاکتیکی با سطح بالا تری انجام دهیم.

سرمربی تیم والیبال مس رفسنجان با بیان اینکه با توجه به تعداد مهرهایی که روی نیمکت داریم، دستمان بسته است، تصریح کرد: دو تایم استراحت از بازی‌ها حذف شده که در روند تیم ما تأثیر گذار بود، زیرا مجبور بودیم در مواقعی که نیاز نداریم تایم بگیریم. چندین سال بازیکنان لیگ ما این دو تایم استراحت را داشتند و برای آنها جا افتاده بود که نبود آن تأثیر گذار است.

بادرنگین در خصوص بازی هفته دوم مقابل آذر باتری ارومیه گفت: در بازی چهارشنبه اولین میزبانی شهر مس رفسنجان در لیگ برتر والیبال ایران است که می‌تواند سخت باشد ولی سخت افزار داریم و امیدواریم در شهر خودمان نتیجه بگیریم.

کد خبر 530940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.