شهرهای خواهر خوانده برای ارتباط با اصفهان در حوزه گردشگری مشتاق اند

رئیس کمیسون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر گفت: شهرهای خواهر خوانده اصفهان که نسبت به گذشته بیشتر شده، مشتاق ایجاد ارتباط در حوزه گردشگری با اصفهان هستند و لذا باید در این مسیر گام برداشته و با تلاش در این حوزه به نتایج مؤثری برسیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس حاج‌رسولی‌ها در مراسم رونمایی از ویدئوهای یک دقیقه‌ای داستان‌های ناگفته اصفهان، اظهار کرد: با دیدن این روایت‌ها، سفری چند دقیقه‌ای از وضعیت، فرهنگ و هنر اصفهان انجام شد.

وی ادامه داد: با وجود تمام اقداماتی که انجام شده، تاکنون نتوانسته‌ایم اصفهان را آن طور که باید به دنیا معرفی کنیم و نشان دهیم، اما حتماً با این روایت‌ها و داستان‌های ناگفته می‌توان به این مهم دست یافت.

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر خاطرنشان کرد: بیان این روایات و قصه‌ها می‌تواند در جذب گردشگر نقش مهم و مؤثری را ایفا کرده و مدیریت شهری را به نتایج مفیدی برساند.

وی افزود: شهرهای خواهر خوانده اصفهان که نسبت به گذشته بیشتر شده، مشتاق ایجاد ارتباط در حوزه گردشگری با اصفهان هستند و لذا باید در این مسیر گام برداشته و با تلاش در این حوزه به نتایج مؤثری برسیم.

کد خبر 530824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.