بازار ارز دیجیتال امروز ۱ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

بیت کوین نتوانست بالای سطح ۶۴ هزار دلار تثبیت شود و شاهد یک اصلاح قیمتی در این رمز ارز هستیم در صورت از دست دادن محدوده حمایتی ۶۰ هزار دلار احتمال ریزش سنگین در این رمز ارز افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ چهارشنبه ۲۸ مهرماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

  • بیت کوین ۶۱ هزار و ۹۸ دلار
  • اتریوم چهار هزار و ۲۷ دلار
  • کاردانو دو دلار و ۱۶ سنت
  • بایننس کوین ۴۸۲ دلار و ۵۹ سنت
  • دوج کوین ۲۴ سنت
  • ریپل یک دلار و ۹ سنت
  • پولکادات ۴۴ دلار و ۴۴ سنت
  • یونی سواپ ۲۵ دلار و ۷۰ سنت
  • سولنا ۲۰۱ دلار و ۴۵ سنت
  • ترا ۴۳ دلار و هفت سنت
  • مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۱ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

(منبع: ارز دیجیتال)

تحلیل تکنیکال بیت کوین

بیت کوین نتوانست بالای سطح ۶۴ هزار دلار تثبیت شود و شاهد یک اصلاح قیمتی در این رمز ارز هستیم در صورت از دست دادن محدوده حمایتی ۶۰ هزار دلار احتمال ریزش سنگین در این رمز ارز افزایش می‌یابد.(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست، صلب مسئولیت)

بازار ارز دیجیتال امروز ۱ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

اخبار مهم

رمزارز SHIB، جایگزین DOGE در عنوان برنامه صرافی کوین بیس، در فروشگاه Google Play می‌شود

شاید به دلیل آنکه توکن شیبا این و ((SHIB محبوبیت فزاینده به سرعت در حال رشدی دارد، صرافی کوین بیس (Coinbase) تغییر جالبی در عنوان نسخه اندرویدی برنامه Coinbase Consumer در فروشگاه گوگل پلی (Google Play)، ایجاد کرده است. آنچه اتفاق افتاده این است که این برنامه که قبلاً دوج (DOGE) را به عنوان بخشی از نام یا عنوان اپلیکیشن خود داشت، اما اکنون به جای آن SHIB را قرار داده است. به نظر می‌رسد این تغییر اولین بار توسط کاربر توئیتر با نام کاربری “ShibaUpdates” در ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) گزارش شده است.

در ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد)، کوین بیس اعلام کرد که SHIB به زودی در Coinbase Pro، پلتفرم معاملاتی آن برای معامله گران با تجربه و حرفه‌ای، قرار می‌گیرد.

در این راستا Coinbase توکن SHIBA را اینگونه توصیف کرده است: “شیبا این و (SHIB) توکنی است که امیدوار است جایگزینی مبتنی بر اتریوم، برای میم کوین محبوب دوج باشد. برخلاف بیت کوین، که به صورت کمیاب طراحی شده است، SHIB، عمداً تعداد فراوانی دارد؛ با عرضه کل یک کوادریلیون. اکوسیستم توکن Shiba Inu از پروژه‌هایی مانند incubatorمحل رشد و توسعه هنری NFT و از توسعه یک صرافی غیر متمرکز به نام Shibaswap پشتیبانی می‌کند. “سپس در ۱۶ سپتامبر (۲۵ شهریور)، کوین بیس اعلام کرد که رمزارز SHIB در کوین بیس کانسومر (Coinbase Consumer)، پلتفرم آن برای سرمایه گذاران، معامله گران خرد و برنامه‌های Android و iOS، در دسترس قرار گرفته است.

نهنگ‌های چینلینک تقریباً ۲۵ درصد از عرضه را در اختیار دارند

رشد ۱۴ درصدی Chainlink در بازار تنها به پرایس اکشن ختم نشد. به نقل از Santiment ، به دنبال افزایش قیمت ، تعداد کیف پول‌های نهنگ‌ها نیز افزایش یافت و به بالاترین حد در چهار سال گذشته رسید. در حالی که عرضه بیشتر به آدرس‌های نهنگ وابسته است ، در دوره اصلاح ، معامله گران خرد و سرمایه گذاران ممکن است به دلیل افزایش فشار فروش بالقوه ، با ضررهای قابل توجهی روبرو شوند. همبستگی ناخوشایند: با توجه به نمودار ارائه شده، به وضوح می‌توانیم رابطه منفی بین افزایش تعداد نهنگ‌ها و پرایس اکشن منفی را که از ماه مه (اردیبهشت) تا جولای (تیر) و سپتامبر (شهریور) رخ داد مشاهده کنیم.

پیش از این ، قیمت Chainlink در قله‌ی ۵۲ دلار و آدرس‌های نهنگ‌ها در ۲۳.۹ درصد باقی ماندند. پس از فروش گسترده در بازار ارزهای رمزنگاری شده ، LINK نزدیک به ۷۰ درصد ارزش خود را از دست داد و آدرس‌های نهنگ‌ها ۸ درصد از کل دارایی خود را کاهش دادند.

در مورد پیشینه: با افزایش تدریجی تعداد نهنگ‌ها در بازار، در دوره‌های اصلاح، بازار با افزایش فروش ناشی از کیف پول‌های فوق الذکر مواجه می‌شود. هر زمان که اصلاح‌های قابل توجه تری به بازار وارد شود ، ممکن است همین امر در بازار وجود داشته باشد. بر اساس داده‌های صرافی‌های مختلف ، Chainlink در حال تبدیل شدن به “قربانی” فروش‌های گسترده با حجم بالا است، که منجر به ۵۰ درصد اصلاح در داخل یک کندل روزانه می‌شود. چنین روندی در تعداد آدرس نهنگ‌ها می‌تواند نگرانی سرمایه گذاران را افزایش دهد.

فانداسترت: سطح بعدی که بیت کوین آزمایش می‌کند ۹۰ هزار دلار است

بلومبرگ گزارش داده است که استراتژیست‌های Fundstrat مسیر صعودی بعدی را که ارز دیجیتال پرچمدار در پیش خواهد گرفت ، به اشتراک گذاشته‌اند. آنها معتقدند این مسیر ممکن است بیت کوین را به آزمایش قیمت ۸۹ تا ۹۰ هزار دلار برساند. در گزارش روز چهارشنبه خود ، Fundstrat گفت که پس از شکستن سطح ۶۵ هزار دلار، بیت کوین احتمالاً ابتدا ۷۲ هزار و ۵۰۰ دلار را آزمایش می‌کند و سپس به آزمایش ۸۹ هزار دلار ادامه می‌دهد.

در اوایل این هفته، بیت کوین به بالاترین سطح تاریخ خود یعنی ۶۶ هزار و ۹۳۰ دلار رسید. این رالی در انتظار راه اندازی ETF بیت کوین و به دنبال آن عرضه واقعی آن توسط ProShares در بورس نیویورک انجام شد. علاوه بر این ، هولدرهای بزرگ رمزارز، که به طور گسترده در بازار به عنوان نهنگ شناخته می‌شوند، بیت کوین را خریداری کرده و آن را برای ذخیره طولانی مدت به کیف‌های سرد خود منتقل کرده‌اند. بسیاری از کارشناسان انتظار دارند بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۱ به ۱۰۰ هزار دلار برسد ، از جمله رئیس جدید BitMEX ، الکساندر هاپتنر (Alexander Hoptner)، که نظر خود را در اوایل امروز با تلویزیون بلومبرگ در میان گذاشت.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۱ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 530784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.