۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۱
از مناطق ۸ گانه اهواز چه خبر؟

از نظافت پل کابلی تا آذین‌بندی مناطق مختلف شهر اهواز را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در سال جاری با آغاز فعالیت فعالیت مدیریت شهری ششم، مسئولان برنامه‌ها و طرح‌های مختلفی برای ارتقا سطح خدمت‌رسانی به مردم، ارتقا کیفیت زندگی در محلات و افزایش رفاه شهروندان در دست اجرا دارند، از این رو به سراغ شهرداری‌های مناطق هشت گانه اهواز رفتیم تا جویا شویم در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهر چه می‌گذرد؟

آماده سازی معابر منطقه ۷ برای هفته وحدت

به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت سطح معابر منطقه هفت با نصب بنر لمپوست به همراه اسپیس فریم و همچنین پرچم و ریسه‌های رنگی تزئین شد.

فرامرز نجف پور، مدیر منطقه هفت شهرداری اهواز نیز ضمن تبریک این عید بزرگ به مسلمانان جهان، اظهار کرد: ولادت حضرت محمد (ص) و هفته وحدت یکی از بزرگترین اعیاد اسلامی است که منطقه هفت نیز به نوبه خود اقدام به برگزاری مراسم‌های مختلف و از جمله فضاسازی گسترده در سطح این منطقه کرده است.

پل کابلی نظافت شد

به منظور نظافت بیشتر محیط شهری و نیز حفظ محیط زیست، شهرداری منطقه یک توسط معاونت خدمات شهری اقدام به شستشوی پل غدیر (کابلی) کرد.

امین قضائی، سرپرست منطقه یک شهرداری اهواز گفت: تجمع آلودگی بر روی نماهای شهری موجب نازیبایی و از بین رفتن سطح نمای منطقه می‌شود در همین راستا و با هدف رضایتمندی شهروندان، ایجاد چهره‌ای متناسب با فرهنگ شهرنشینی و تنظیف و پاکسازی پل‌ها و به منظور رفع آلودگی، حفظ نظافت و پاکیزگی منظر شهری و همچنین حذف آلودگی‌ها از چهره شهر، معاونت خدمات شهری شستشوی پل‌ها و جداول سطح منطقه را در دستور کار قرار داده است که پل غدیر (کابلی)، بازارچه صدف و جداول سطح منطقه شستشو شده است.

پاکسازی و شستشوی مکانیزه جداول و نرده‌های منطقه پنج

به منظور ارتقا بهداشت محیط و همچنین برای پیشگیری از شیوع بیماری‌ها عملیات پاکسازی و شستشوی مکانیزه جداول و نرده‌های منطقه پنج به صورت مستمر انجام می‌شود.

سیامک قضاوی زاده، مدیر منطقه پنج شهرداری اهواز گفت: طرح پاکسازی معابر سطح منطقه با هدف رفع معضلات موجود و رسیدگی ویژه به وضعیت نظافت سطح منطقه اجرا شد. این طرح با همکاری نیروهای خدمات شهری در رفت روب و جمع آوری زباله‌ها، بررسی وضعیت پارک‌ها با برنامه‌ریزی منسجم و تجهیزات و نیروهای خدمات این منطقه در حال اجرا است.

تزئین و فضاسازی سطح منطقه شش به مناسبت هفته وحدت

همزمان با فرا رسیدن میلاد با سعادت نبی اکرم و هفته وحدت محدوده منطقه شش فضاسازی شد. 

امیر کعبی، مدیر منطقه شش شهرداری اهواز ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد نبی مکرم اسلام (ص) اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن زاد روز نبی اکرم اسلام (ص) و هفته وحدت شهرداری منطقه شش با نصب ریسه، بنر و پلاکارد در نقاط مختلف محدوده منطقه شش را آذین بندی کرد.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت گرامیداشت این هفته مقدس افزود: در حقیقت هفته وحدت هفته عزم و اراده در گام برداشتن به سوی بهترین‌هاست و لازمه باقی ماندن در این مقام ایستادگی در این راه دشوار است.

کد خبر 530777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.